Πικέρμι: Αυτές είναι οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Κοντοράβδη για την διευκόλυνση των σχολικών μονάδων

Το θέμα της λήψης απόφασης περί κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην οδό Ι. Κοντοράβδη για διευκόλυνση λειτουργίας των σχολικών μονάδων θα συζητηθεί στο αποψινό δημοτικό συμβούλιο Ραφήνας – Πικερμίου.

Όπως είναι γνωστό, δεν υπήρξε πρόβλεψη για δημιουργία συνθηκών ασφαλούς πρόσβασης των μαθητών με κοινόχρηστο δρόμο που να εξασφαλίζει κίνηση και στάθμευση οχημάτων καθώς και κίνηση πεζών. Επίσης δεν υπήρξε πρόβλεψη οδού, για σύνδεση της κίνησης οχημάτων και πεζών με τις γύρω εξυπηρετούμενες από τα σχολεία περιοχές, μέσω δημοτικού οδικού δικτύου.

Λόγω των ανωτέρω, από την πρώτη μέρα λειτουργίας των σχολείων φάνηκαν οι κίνδυνοι για την ασφάλεια μαθητών και διερχομένων, κατά τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των περίπου 600 μαθητών, δηλαδή 8.00 με 8.15 το πρωί.

Το πρόβλημα επιτείνεται από την ανάγκη μικρής στάσης των οχημάτων μεταφοράς των μαθητών, που προσέρχονται μαζικά γιατί το Πικέρμι είναι εκτεταμένη περιοχή, με απομακρυσμένους οικισμούς. Τα μισθωμένα πούλμαν δεν χωράνε να περάσουν ή να σταματήσουν χωρίς να μπλοκάρει όλη η κυκλοφορία.

Αυτή η δυσκολία επηρεάζει και την οδό Αδαμοπούλου, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται πολύ η κίνηση σε αυτή, κατά τις ώρες αιχμής. Να σημειωθεί ότι η οδός Αδαμοπούλου έχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς δυνατότητα παρόδιας στάσης, ενώ είναι σχεδόν η μοναδική οδός σύνδεσης του οικισμού «Διώνη» με τη Λεωφόρο Μαραθώνος. Έτσι δεν μπορούν να σταθμεύουν οχήματα επί αυτής, γι αυτό απαγορεύεται.

Η δημοτική αρχή εκτιμώντας τις δύσκολες όσο και επικίνδυνες συνθήκες πρόσβασης των μαθητών στο νέο σχολικό συγκρότημα, από την έναρξη λειτουργίας του, ανέθεσε μελέτη δημιουργίας τοπικής ασφαλούς πρόσβασης στα σχολεία.

Η μελέτη προβλέπει εκτός από τοπική διαπλάτυνση της Κοντoράβδη και την κατασκευή νέας οδού προς τα σχολεία, μέσα από γειτονική ιδιοκτησία, ώστε να δημιουργηθούν συνθήκες ασφαλούς τοπικής κίνησης πεζών και οχημάτων, τις ώρες αιχμής.

Οι απαιτούμενοι χώροι επιλέχθηκε με απόφαση του Δ.Σ. να δημιουργηθούν με επιβολή δουλείας διέλευσης και τις κατά το νόμο σχετικές αποζημιώσεις. Μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών που απαιτούνται, ο πιο πρόσφορος τρόπος που επιλέχθηκε να εφαρμοστεί για την ασφαλή πρόσβαση των μαθητών είναι ο αποκλεισμός όλων των οχημάτων κατά τις ώρες αιχμής, με σχολικό τροχονόμο.

Υπό τις συνθήκες αυτές κρίνεται πως η τυχόν πρόβλεψη εξαιρέσεων, στην απαγόρευση της κυκλοφορίας μπροστά από τα σχολεία, για ένα τέταρτο κάθε πρωί, ακόμα και για τα λίγα οχήματα των καθηγητών θα δυσκόλευε ακόμα περισσότερο το έργο του σχολικού τροχονόμου και θα άνοιγε τον δρόμο για περισσότερες εξαιρέσεις για τους κατοίκους στις γειτονικές των σχολείων ιδιοκτησίες, που και αυτοί πρέπει να πάνε στις δουλειές τους κάθε πρωί και ταλαιπωρούνται, αφού δεν υπάρχουν άλλοι δρόμοι να εξυπηρετηθούν.

Επομένως προτείνεται να διέρχονται τα οχήματα των εκπαιδευτικών εκτός του κρίσιμου τετάρτου, 8.00 με 8.15 γιατί οι ισορροπίες στην περιοχή είναι πάρα πολύ δύσκολες, οι ευθύνες είναι πολύ μεγάλες και όλοι πρέπει να συμβάλλουν στους περιορισμούς που είναι απαραίτητοι για τον κοινό σκοπό, που είναι η ασφάλεια των μαθητών.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.