«Το αριστούργημα» του Κριστιάν Λόλλικε στο 1ο Reborn in Athens

Μετά την επιτυχημένη πορεία του στο «Τουρνουά 5Χ5» που διοργάνωσε το ΚΘΒΕ, το «Αριστούργημα» του Κριστιάν Λόλλικε σε σκηνοθεσία Θάνου Νίκα, από την ομάδα θεάτρου Αrs Moriendi, ταξιδεύει στην Αθήνα και εγκαινιάζει το 1ο Reborn in Athens Festival.

Λίγα λόγια για το έργο

Πρόκειται για ένα έργο με θέμα την Τέχνη, την Πίστη και την Τρομοκρατία του σύγχρονου θεατρικού συγγραφέα Κριστιάν Λόλλικε (Christian Lollike), ο οποίος στην χώρα του, τη Δανία, θεωρείται σήμερα από τους πιο σημαντικούς και πολλά υποσχόμενους δημιουργούς.

«Εγώ είμαι ο Μωχάμετ που φτιάχνει αυτό το έργο, που τινάζει στον αέρα τη δυτική πραγματικότητα. Δείχνει ότι αυτό που ονομάζουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι αυτό που λέμε ΑΓΟΡΑ και η ΑΓΟΡΑ είναι αυτό που λέμε ΘΕΟΣ και ο ΘΕΟΣ είναι αυτό που λέμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι αυτό που λέμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ και την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ τη λέμε ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ τη λέμε ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Έχω μια ΠΡΟΣΦΟΡΑ για όλες τις χώρες: Να ΠΕΘΑΝΕΤΕ όλες ή να αποκτήσετε όλες ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». (Απόσπασμα από το έργο)

Σκηνοθετικό Σημείωμα

Μετά την 11η Σεπτεμβρίου ο κόσμος άλλαξε και μαζί του άλλαξε και η έννοια της ανθρώπινης απώλειας. Το γεγονός έγινε εικόνα και εισβάλλει σε κάθε σπίτι μετατρέποντας την πραγματικότητα σ’ ένα ψηφιακό συμβάν. Σύμφωνα με τον γερμανό συνθέτη Καρλ Στόκχαουζεν, η πτώση των Δίδυμων Πύργων ήταν το σπουδαιότερο έργο τέχνης. Με αφορμή αυτό, ο Λόλλικε στήνει ένα θραυσματικό κείμενο, όπου τρεις παρουσιαστές ενός ριάλιτι σόου αγωνίζονται να πείσουν το κοινό που τους παρακολουθεί, για το ποιο είναι το πιο σημαντικό καλλιτεχνικό δημιούργημα. Η πτώση των δίδυμων πύργων στην Αμερική, η γενοκτονία στην Ρουάντα ή η σφαγή στο Μπελσάν της Ρωσίας. Το έργο καταδεικνύει και καυτηριάζει την απόσταση ασφαλείας του δυτικού κόσμου ανάμεσα στην αλληλεγγύη των καλών προθέσεων και την επιδερμική, σχεδόν ελιτίστικη αντίληψη του προβλήματος. Ο πόνος και η τραγωδία ενοθονίζονται και δημοπρατούνται στον βωμό της τρίτης βιομηχανικής επανάστασης. Στον 21ο αιώνα ο θάνατος είναι θέμα γεωγραφίας.
Θάνος Νίκας

Βιογραφικό ομάδας Ars Moriendi

Ιδρύθηκε από τον σκηνοθέτη Θάνο Νίκα και τη Δρ. Θεατρολογίας Πηνελόπη Χατζηδημητρίου τον Ιανουάριο 2007 στη Θεσσαλονίκη. Κύριος στόχος της Αrs Moriendi είναι να παρουσιάζει εναλλακτικές σκηνικές αναγνώσεις ελληνικού και ξένου, κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, με έμφαση στον διάλογο της σκηνικής αισθητικής με τον χώρο και τη βιοδυναμική του σώματος. Η Αrs Moriendi θεωρείται μία από τις πιο υποσχόμενες επαγγελματικές θεατρικές ομάδες της πόλης. Έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ θεάτρου στη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα, με παραστάσεις σε θεατρικούς και μη χώρους, όπως σε πρώην στρατόπεδα, αρχαιολογικά μουσεία, τζαμιά και εγκαταλελειμμένα εργοστάσια.

Περσσότερες πληροφορίες για την ομάδα:
https://www.facebook.com/groups/131763401234/?fref=ts

Ταυτότητα παράστασης
Κείμενο: Κρίστιαν Λόλλικε
Μετάφραση: Σωτήρης Σουλιώτης
Σκηνοθεσία: Θάνος Νίκας
Σκηνική εγκατάσταση: Πηνελόπη Χατζηδημητρίου
Φωτισμοί: Θάνος Νίκας
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Κατερίνα Συναπίδου

Ερμηνεύουν: Αλέξανδρος Νικολαΐδης, Κατερίνα Συναπίδου, Δημήτρης Φραγκούλης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Χώρος Θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ /Τουρναβίτου 7, 10553 Αθήνα (Ψυρρή) /
Τηλ. 2103235351

Ημερομηνίες: Σάββατο, 2 και Κυριακή, 3 Ιουλίου στο πλαίσιο του Reborn in Athens

Ώρα Έναρξης: 21.15

Γενική Είσοδος : 8 €

Παραγωγή: Pro4

Προπώληση Εισιτηρίων:
Ticket Services / Πανεπιστημίου 39 (εντός Στοάς Πεσμαζόγλου) / Τηλεφωνική αγορά: 210 7234567 / Online: www.ticketservices.gr / Καταστήματα Forthnet / Ταμείο του Θεάτρου μόνο τις ημέρες των παραστάσεων (17.00-21.30).

Κρατήσεις Εισιτηρίων: Δευτέρα-Παρασκευή από τις 10:00-16:00 στο 210-3255444

Περισσότερες Πληροφορίες: www.pro4.gr & www.facebook.com/theseumtheatre/?fref=ts

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.