Καθώς τρώγαμε και μιλούσαμε η τηλεόραση πίσω απ΄ τον οικοδεσπότη, απ’ την οποία περιμέναμε το γύρισμα του χρόνου και ο Πλιάτσικας στην κρατική με τον Καμίνη για ποδαρικό μας έπεφτε βαρύς, έπαιζε κάποιο πρόγραμμα από παρελθοντικό μπουζούκι.
Κάποια στιγμή η Φουρέιρα τραγουδούσε την πολυεπίπεδη επιτυχία της «40 βαθ(ι)μοι λιώνει το κορμί, η λύση είναι μια, πάμε παραλία… ζέστη! Ζέστη! Ζέστη!».
Φορούσε μια φόρμα -καλσόν σαν λεοπάρδαλη ή τσιτάχ ή τίγρη ζωγραφισμένη, με το ένα πόδι και το ένα χέρι και το μισό μαστό έξω. Μετά εμφανίστηκε η διεθνής Κόρτνεϊ με λευκό σουτιέν και μασαζοκορσέ ¾ και τραγούδησαν –επίτρεψε μου την μεταφορική χρήση του ρήματος- μαζί.
Μετά είδα την Βανδή, στο βραδινό πρωινό του ΑΝΤ1, που μιμόντουσαν τις εκπομπές του Παπαδόπουλου, τρώγοντας και χορεύοντας και διασκεδάζοντας αλλά με τη συμμετοχή του πρωινού πάνελ, αντί για εξωκαναλικούς καλεσμένους.
Η Δέσποινα φορούσε ένα λευκό ρούχο διάφανο από πίσω που από μπρος δεν είχε ύφασμα αλλά κάτι σαν ασημί κλωστές απ αυτές που βάζαμε στη δεκαετία του 70 στα δέντρα και που έπεφταν παιχνιδιάρικα μπροστά απ το εσώρουχο της.
Η Σκορδά στο ίδιο πρόγραμμα, φορούσε επίσης λευκό, αλλά σπασμένο, προς το κοκκαλί και είχε ένα δάχτυλο ύφασμα, ένα δάχτυλο διαφάνεια, εναλλάξ.
Την άλλη μέρα είδα την Ηλιάδη να το τερματίζει, με μπότες ψηλές πάνω απ το γόνατο, εσώρουχο, όλο έξω, μαύρο και ασημένιες κλωστές να πέφτουν παντού άναρχες, μέχρι την αρχή των παιδιών της, ακριβώς!
Η Σάσα Σταμάτη είναι και ψηλή, ρίχνει τα εφαρμοστά της, εμφανίστηκε και στην πρώτη εκπομπή του 2016 με ντεκολτέ ως τα αφαλό.
Πήγε από πάνω της η Σκορδά, που ντύνεται συνήθως για κατηχητικό και για να διαθέσει το «Η Ζωή» στις δημοσιές και σχολίασε την εμφάνιση της δημοσιογράφου, πολύ κομψά, σχεδόν ντελικάτα: «πολύ πράμα, ε Σάσα; Πο ρε πράμα! Ποπο πράμα!»…
Σε άσχετη στιγμή είδαμε την ραπ καλλιτέχνη Κατερίνα Στυκούδη στην ανάπαυλα της απ την σκληρότητα της γκάγκστα ραπ που εκπροσωπεί επαξίως στο Μπουρνάζι και στην Νέα Ερυθραία, καμία σχέση με το Μπρονξ, να φωτογραφίζεται ντυμένη στην κουζίνα του σπιτιού της και δεν την γνωρίσαμε, διότι συνήθως κυκλοφορεί επισήμως, γδυμένη με τα εσώρουχα. Το πάει αντίστροφα: Μέσα ντύνεται κανονικά και έξω γδύνεται για μπάνιο και ύπνο;
Η απορία μας για όλα αυτά τα γυμνά, τα οποία και υιοθετούν οι καλλιτέχνιδες, λόγω γυμνής έκφρασης του εσωτερικού τους κόσμου, είναι αν τα πληρώνουν κιόλας σα να ναι κανονικά ρούχα. Διότι αν πληρώνουν στιλίστες, σχεδιαστές μόδας και καταστήματα να τους πουλάνε για τουαλέτες τα βρακιά, κρίμα τις καημένες τις κοροϊδεύουν!
Αν πάλι έτσι γουστάρουν –και μπράβο τους, λόγος δε μας πέφτει!- γιατί δε τα βγάζουν όλα εντελώς να βγουν να αρπάξουν τα μικρόφωνα να γίνει ο χαμός; Η γιατί δεν ζωγραφίζουν στα γυμνά τους κορμιά την ελληνική σημαία, όπως η κόρη της Βίκυ Λέανδρος που είχε και ένα νόημα το τσιτσίδωμα της, να περάσουν και αυτές με τη σειρά τους πατριωτικά μηνύματα; Αφού είναι γνωστό πως ο καλλιτεχνικός κόσμος της χώρας τα δίνει όλα για τη πατρίδα…
Σ.σ: Επίσης απ τα πολλά μπότοξ και τα φτιαγμένα χείλη όλες σαν τον Μάικλ Τζάκσον λίγο πριν εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο μοιάζουν πια και τις μπερδεύουμε και μεταξύ τους. Άσε που μέρες που είναι, που από γιορτή σε γιορτή και από κρασάκι σε ουζάκι το πάμε, υπάρχει φόβος να αναρωτηθούμε δυνατά και «σε ποιον Ντέμη αφιερώνει ο Μάικλ»;…
της Αλεξάνδρας Τσόλκα