Αυτοκίνητα με 1.000 ευρώ – Οι χρυσές ευκαιρίες στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένου

Για εκείνους που είναι εξοικειωμένοι με την ιδέα απόκτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, το γεγονός ότι με μόλις 1.000 ευρώ μπορείς να αποκτήσεις ακόμα και το αυτοκίνητο των ονείρων σου ίσως να μην αποτελεί είδηση.

Οι υπόλοιποι δεν έχουμε από τον απολαύσουμε την παρέλαση τετράτροχων, τα οποία αν και κουβαλούν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή, προτάσσοντας ως βασικό πλεονέκτημα το εξαιρετικά χαμηλό κόστος απόκτησης.

Σκανάροντας, λοιπόν, την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου στο πρώτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγεις είναι ότι τοποθετώντας ως ανώτατο όριο την τιμή των 1.000 ευρώ, οι προτάσεις ανάμεσα στις οποίες καλείσαι να επιλέξεις και να ξεκινήσεις το νέο τετράτροχο εγχείρημα είναι περισσότερες από αυτές που ενδεχομένως θα πίστευες.

Προφανώς με 1.000 ευρώ στην τσέπη δεν θα καταφέρει κάποιος να εκπληρώσει το προεφηβικό του όνειρο, είναι πολύ πιθανόν ωστόσο να το πλησιάσει, αν και εφόσον το ζητούμενο είναι να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο που για πολλούς και διαφορετικούς λόγους γνώρισε στο πέρασμα του χρόνο το σκληρό πρόσωπο της μοίρας.

Υπάρχουν, βέβαια, και εκείνοι που θα θελήσουν να επενδύσουν σε μια πιο γήινη και προσιτή στη χρήση επιλογή, αναζητώντας μια αξιόπιστη απάντηση στις προκλήσεις της καθημερινότητας. Ανεξαρτήτως προτιμήσεων και προτεραιοτήτων, είναι σχεδόν βέβαιο ότι στα αυτοκίνητα που ακολουθούν μπορεί να βρει κανείς τον λόγο και την αιτία για να δαπανήσει το ποσό των 1.000 ευρώ.

Lancia Ypsilon

Για τους λάτρεις της ιταλικής σχολής, η Lancia Ypsilon δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του ως Y10 πριν μεταξελιχθεί σε Ypsilon και αποκτήσει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα και μια αύρα πολυτέλειας σπάνια για τα δεδομένα της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης.

Lancia Ypsilon

Μετρώντας περισσότερα από 20 χρόνια στην ελληνική αγορά, η Lancia Ypsilon βρίσκεται κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 ευρώ, γεγονός που ελάχιστα θαμπώνει τη λάμψη μιας αναμφίβολα ξεχωριστής -σε επίπεδο σχεδιασμού τουλάχιστον- κατασκευής.

Πέρα από τις ιδιαίτερες σχεδιαστικές γραμμές των επιφανειών του αμαξώματος της, στα προσόντα της Lancia Ypsilon μπορεί να προσθέσει κανείς και τους κινητήρες χαμηλού κυβισμού, οι οποίοι ξεκινούν από τη χωρητικότητας του 1,1 λίτρου.

Για εκείνους που θέλουν να διατηρήσουν χαμηλά τον πήχη σε ό,τι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις και τον κυβισμό, αξίζει να σημειώσουμε ότι σε αντίστοιχο επίπεδο τιμών κινούνται προτάσεις όπως το Fiat Punto.

Peugeot 306

Ανεβαίνοντας κατηγορία και αναζητώντας το αυτοκίνητο των 1.000 ευρώ ανάμεσα στα μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks, ξεχωρίζει η περίπτωση του Peugeot 306 το οποίο προσφέρεται σε εξαιρετικά δελεαστικές τιμές, χωρίς μάλιστα αυτές να συνοδεύονται απαραιτήτως από εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.

Peugeot 306

Το Peugeot 306 έμεινε στην παραγωγή έως και το 2002, με την πλειονότητα των μοντέλων να εφοδιάζονται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,4 λίτρου. Στις τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις προσθέστε και την soft top cabrio εκδοχή με τη σχεδιαστική υπογραφή του οίκου Pininfarina για την οποία ωστόσο θα χρειαστεί να υπερβείτε το budget των 1.000 ευρώ.

Απέναντι στο Peugeot 306 θα μπορούσε κάλλιστα να τοποθετήσει κανείς τα Citroen ZX και Xsara ή ακόμα και την Lancia Delta, μένοντας πάντα κάτω από ψυχολογικό όριο των 1.000 ευρώ.

Alfa Romeo 146

Ένα συμπαγών διαστάσεων sedan με το έμβλημα της Alfa Romeo στο ρύγχος του και τιμή χαμηλότερη των 1.000 ευρώ δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο. Ο λόγος για την Alfa Romeo 146, η οποία με τον Τwin Spark κινητήρα, χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 120 ίππων, θα μπορούσε να αποτελέσει μια ορθάνοιχτη πύλη εισόδου στον μαγικό κόσμο της μεγάλης, των Ιταλών, σχολής.

Alfa Romeo 146

Ακόμη πιο προσιτές οι εκδόσεις του 1,4 λίτρου, ενώ θεωρείστε τον εαυτό σας τυχερό αν βρεθείτε μπροστά σε καλοδιατηρημένο δείγμα εκείνης της έκδοσης που έκρυβε κάτω από το καπό της τον επίπεδο κινητήρα του 1,7 λίτρου.

Mercedes-Benz 190 Ε

Το όνειρο της απόκτησης μιας Mercedes-Benz συνδέει όλους τους φίλους της αυτοκίνησης, αναγνωρίζοντας στο «άστρο» της γερμανικής φίρμας αξίες όπως η αντοχή στον χρόνο, η αξιοπιστία και η ποιότητα.

Mercedes 190 E

Ως εκ τούτου, το γεγονός ότι με ένα ποσό της τάξης των 1.000 ευρώ μπορεί κανείς να αποκτήσει μια πλήρως λειτουργική Mercedes-Benz 190 E της δεκαετίας του 1990, δημιουργεί τις προϋποθέσεις εκπλήρωσης ενός ευσεβή πόθου και μιας χαμηλού ρίσκου επένδυσης για το μέλλον.

Κι αυτό γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα αμέσως επόμενα χρόνια η αξία της «baby Benz» στο χρηματιστήριο των κλασικών οχημάτων πρόκειται σιγά-σιγά να αρχίσει να ανεβαίνει, δικαιώνοντας όσους επιλέξουν σήμερα να την προσθέσουν στο γκαράζ τους έναντι ενός ευτελούς ποσού.

Σημειώστε ότι οι συνήθεις και πιο προσιτές εκδόσεις είναι εκείνες με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης 1,8 και 2,0 λίτρων, οι τιμές των οποίων ξεκινούν κάτω από τα 1.000 ευρώ.

Rover 620 Ti

Μιας άλλης σχολής, αλλά με τον ίδιο premium προσανατολισμό, το Rover 620 Ti είναι κάτι περισσότερο από μια καλοβαλμένη βρετανική μπερλίνα, κρύβοντας κάτω από το καπό της έναν δίλιτρο-υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 200 ίππων.

Rover 620

To Rover 620 πέρασε στην παραγωγή το 1993 και μέχρι το 1999 πρόλαβε να αποκτήσει τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις βενζίνης, εκ των οποίων μόνο μία είχε την τύχη να εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Για τους προφανείς λόγους, λοιπόν, αυτή είναι και η δική μας επιλογή, παρά το γεγονός ότι ο δίλιτρος κινητήρας κρύβει δυσανάλογες φορολογικές επιβαρύνσεις αποτελώντας τη βασική αιτία που η αξία της συγκεκριμένης πρότασης έχει πέσει σημαντικά κάτω από τα 1.000 ευρώ.

Saab 900

Το γεγονός ότι η Saab δεν υπάρχει πια στη ζωή, δημιουργεί ένα επιπλέον κίνητρο σε εκείνους που ενδεχομένως θελήσουν να ταξιδέψουν στο ένδοξο παρελθόν της σουηδικής φίρμας με την απόκτηση του δημοφιλέστερου -με διαφορά- μοντέλου τους.

Saab 900

Το Saab 900 ήταν εκείνο κατέστησε ευρέως γνωστή μια αυτοκινητοβιομηχανία η οποία χαρακτηρίστηκε από τη σχέση της με την αεροπλοΐα.

Με τους κινητήρες να ξεκινούν από τα 2,0 λίτρα και να προσφέρονται σε ατμοσφαιρικές και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις, το Saab 900 αποτέλεσε σύμβολο άνεσης, ασφάλειας, πολυτέλειας και τεχνολογικής πρωτοπορίας.

Στην ελληνική αγορά, οι εμφανίσεις του αρχίζουν πλέον να σπανίζουν, πόσο μάλλον στις τρίθυρες και cabrio εκδόσεις, οι τιμές των οποίων είναι κατά κανόνα υψηλότερες. Αν λοιπόν έχετε σκοπό να βάλετε τους Σουηδούς στη ζωή σας, τότε αυτή ίσως είναι η καλύτερη στιγμή.

 

carandmotor.gr

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.