Αλλάζει πορεία ο Σκλαβενίτης: Τι βάζει στα σούπερ μάρκετ και μετατρέπεται σε… mall

Είναι γνωστό στους περισσότερους φίλους και πελάτες της αλυσιδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ότι πολύ σπάνια καταφεύγει σε κλασικές μεθόδους μάρκετινγκ, όπως διαφήμιση, φυλλάδια κ.α.

Σήμερα, σε αρκετές περιπτώσεις, η Σκλαβενίτης έχει αποφασίσει να κάνει προωθητικές ενέργειες πέρα από τα γνωστά 1+1 προίόντα ή τις όποιες εκπτώσεις κάνει στο ράφι.

Αυτές τις ημέρες στα καταστήματα της αλυσίδας διανέμεται φυλλάδιο Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 με προϊόντα κήπου και έπιπλα, με τον τίτλο my HOME&Garden.

Στο φυλλάδιο παρουσιάζονται διάφορες συλλογές από έπιπλα ξύλινα, rattan συνθετικά, αλουμινίου, μεταλλικά, πλαστικά, gazebo, μαξιλάρια, διακόσμηση κήπου, αλλά και είδη κουζίνας, λευκά είδη και προϊόντα για το μπάνιο.

Η πλήρης συλλογή των προϊόντων βρίσκεται σε 6 μεγάλα καταστήματα στην Αττική (Άλιμος,Γέρακας, Καλλιθέα, Κερατσίνι, Μαρούσι, Ν. Χαλκηδόνα) αλλά και στη Θεσσαλονίκη σε δύο εμπορικά κέντρα, Ευκαρπία και Κορδελιό.

Μέρος της συλλογής βρίσκεται σε πολλά άλλα καταστήματα της αλυσίδας στην υπόλοιπη Ελλάδα.

fimes.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.