Έφτασε η ώρα Αττική Οδός & Προαστιακός να έρθουν στη Ραφήνα – Τι είπε ο Κ. Καραμανλής


Ο κ. Καραμανλής μίλησε και για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών δεν λένε «λόγια του αέρα» και όλα τα έργα εξαγγέλλονται – είτε πρόκειται για δημόσια είτε για παραχωρήσεις, αφού πρώτα εξασφαλισθούν οι χρηματοδοτήσεις.

Στα σχέδια, όπως είπε περιλαμβάνεται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, που θα προκηρυχθεί μέχρι τέλος του 2021. Πρόκειται για ένα έργο 3,8 χλμ. και προϋπολογισμού 370 εκ. ευρώ.

«Θα κατασκευασθεί η μεγαλύτερη υπόγεια αστική σήραγγα, 2,1 χλμ, που θα “πέσει” στην Αττική Οδό. Εκτιμούμε ότι πάνω από 30.000 οχήματα θα περνούν από αυτόν τον δρόμο, ενώ έχουν προβλεφθεί και έργα ανάπλασης και πρασίνου περίπου 30 στρεμμάτων, σε συνδυασμό με τα αντιπλημμυρικά έργα».

Δείτε ακόμα:  Ραφήνα: Η αποκατάσταση μιας υποχρέωσης στην Αγία Τριάδα (φωτό)

Αναφέρθηκε επίσης, στις επεκτάσεις Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα με παράλληλες σιδηροδρομικές συνδέσεις καθώς και υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως μέχρι τη λεωφόρο Βουλιαγμένης.

«Έφτασε η ώρα του σιδηροδρομικού δικτύου»

Τέλος ο κ. Καραμανλής έκανε λόγο και για το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα, ύψους 3,3 δισ. ευρώ που θα αλλάξει τον χάρτη των μεταφορών. «Έφτασε η ώρα του!», είπε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι σιδηρόδρομος σημαίνει ασφάλεια, ανάπτυξη, ταχύτητα, σεβασμό στο περιβάλλον, πρόοδο, ποιότητα ζωής.

Δείτε ακόμα:  Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου καλωσορίζει 13 εκπαιδευτικούς από Ρουμανία, Λετονία, Βουλγαρία και Ισπανία

«Το πρόγραμμά μας προβλέπει τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με 6 μεγάλα μας λιμάνια: Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λαύριο, Ραφήνα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη. Προβλέπει, επίσης, την αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου και την εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών, με έργα συνολικού προϋπολογισμού πάνω από 700 εκατομμύρια ευρώ. Ενώ προχωράμε σε επανεκκίνηση των συμβάσεων για την εγκατάσταση ειδικών σιδηροδρομικών συστημάτων στη γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη – Προμαχώνα, με στόχο τη μείωση της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15’. Γενικότερα, μιλάμε για έργα σε όλη τη χώρα».