Ξανά στους Λιγνιτωρύχους ο Γιώργος Μπαριτάκης
Η ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρει:
Η ομάδα μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επιστροφή του ποδοσφαιριστή Γιώργου Μπαριτάκη.
Ο Γιώργος, γεννημένος το 2002, αγωνίζεται ως στόπερ και αμυντικός μέσος. Στο ξεκίνημα της καριέρας του αγωνίστηκε στο Αιγάλεω και στον Παναρκαδικό, ενώ έχει ξαναπεράσει με μεγάλη επιτυχία από την ομάδα μας, πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις και κατακτώντας το Πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Τις δύο προηγούμενες σεζόν φόρεσε τη φανέλα του Σαρωνικού, με τον οποίο πανηγύρισε την άνοδο, ενώ είχε καθοριστική συμβολή και στην κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΑΝΑ.
Ο Γιώργος επιστρέφει πιο ώριμος και πιο έμπειρος από ποτέ, έτοιμος να ενισχύσει σημαντικά την ομάδα μας. Τον καλωσορίζουμε ξανά στην οικογένεια της Θύελλας Ραφήνας και του ευχόμαστε καλή επιτυχία, με υγεία και πολλές νίκες.
















































