Έρευνα για τον θάνατο γυναίκας στα Καλάβρυτα μετά την δεύτερη δόση με το εμβόλιο της Pfizer

Εξηνταπεντάχρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της λίγη ώρα αφού έκανε τη δεύτερη δόση εμβολίου, στα Καλάβρυτα. Το περιστατικό έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής 18 Ιουνίου και ήδη ελέγχεται αν ο θάνατος της 65χρονης σχετίζεται με τον εμβολιασμό.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η 65χρονη γυναίκα αμέσως μετά τον εμβολιασμό της κατέρρευσε στον προθάλαμο αναμονής του νοσοκομείου έπειτα από αλλεργικό σοκ. Είχε κάνει εμβόλιο της Pfizer.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, οι γιατροί αναφέρουν ότι το ενδεχόμενο να πάθει κανείς αυτό το αλλεργικό σοκ είναι κάτι εξαιρετικά απίθανο. Η χρονική συσχέτιση με τον εμβολιασμό είναι κάτι που προβληματίζει, παρόλο που η γυναίκα είχε κάνει ήδη την πρώτη δόση. Η πρώτη εκτίμηση είναι ότι η γυναίκα κατέληξε από ανακοπή καρδιάς, ωστόσο το πιο κρίσιμο απ’ όλα είναι να γίνει η νεκροψία – νεκροτομή για να διαπιστωθεί αν υπήρχε και κάποιο άλλο θέμα καρδιολογικό ή οποιοδήποτε άλλο. Σε κάθε περίπτωση μόλις ολοκληρωθεί η νεκροτομή και οι τοξικολογικές εξετάσεις θα μπορούν να δοθούν οι απαντήσεις για τον λόγο για τον οποίο χάθηκε η γυναίκα.

ethnos.gr

Δείτε ακόμα:  Κορονοϊός: Νέα έξαρση της πανδημίας τον Σεπτέμβριο - Ποιοι θα κάνουν 3η δόση του εμβολίου