Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Γέρακα δράση συγκέντρωσης φαρμάκων και τροφίμων, στο πλαίσιο συνεργασίας του σχολείου με τον Δήμο Παλλήνης.
Η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε κατόπιν ενημέρωσης προς τους γονείς και σε συνέχεια προηγούμενης συνεργασίας, με τη συμμετοχή μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Τα συγκεντρωθέντα είδη παραδόθηκαν στους κοινωνικούς λειτουργούς του Κοινωνικού Φαρμακείου και του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου μας.
Ο Δήμος Παλλήνης, μέσω της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής, Φιλίτσας Δασκαλάκη και του Εντεταλμένου Συμβούλου Υγείας, Βίκτωρα Παναγιωτακόπουλου, ευχαριστούν τους γονείς των μαθητών, τους μαθητές, καθώς και τη Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 8ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα για την προσφορά και τη στήριξη των κοινωνικών δομών του Δήμου.
Τέτοιες πρωτοβουλίες συμβάλλουν ουσιαστικά στην ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεγγύης και στην κάλυψη αναγκών ευάλωτων συμπολιτών μας.
















































