Google – YouTube: Βάζουν τέλος στα έσοδα από διαφημίσεις στους αρνητές της κλιματικής αλλαγής

Η Google δε θα επιτρέπει πλέον σε διαφημιστές, εκδότες και YouTube creators να λαμβάνουν έσοδα από περιεχόμενο το οποίο αρνείται την ύπαρξη της κλιματικής αλλαγής. Η νέα πολιτική της εταιρίας πρακτικά προστατεύει τους διαφημιζόμενους από περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με κοινώς αποδεκτά επιστημονικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων videos που ισχυρίζονται ότι η κλιματική αλλαγή είναι απάτη ή δεν αποδέχονται τον ανθρώπινο παράγοντα στην παγκόσμια υπερθέρμανση. Η νέα πολιτική θα τεθεί σε ισχύ από το Νοέμβριο.

Δείτε ακόμα:  Έτσι σας κλέβουν τους κωδικούς στο Facebook

Σήμερα ανακοινώνουμε μία νέα πολιτική monetization για τους διαφημιστές, τους εκδότες και τους YouTube creators η οποία θα απαγορεύει διαφημίσεις και έσοδα για περιεχόμενο το οποίο έρχεται σε αντίθεση με κοινώς αποδεκτά επιστημονικά στοιχεία γύρω από την ύπαρξη και τους λόγους της κλιματικής αλλαγής. Αυτό περιλαμβάνει περιεχόμενο που αναφέρεται στην κλιματική αλλαγή ως απάτη, ισχυρισμούς που αρνούνται τα μακροχρόνια στοιχεία που δείχνουν ότι το παγκόσμιο κλίμα θερμαίνεται και ισχυρισμούς που αρνούνται πως οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή.

Δείτε ακόμα:  Αλλάζει όνομα το Facebook;

Αξιολογώντας το περιεχόμενο σε σχέση με τη νέα πολιτική, θα δούμε προσεκτικά το γενικό πλαίσιο μέσα στο οποίο γίνονται αυτοί οι ισχυρισμοί, ξεχωρίζοντας μεταξύ τους περιεχόμενο το οποίο δηλώνει έναν ψευδή ισχυρισμό ως γεγονός και περιεχόμενο το οποίο αναφέρει ή συζητά αυτόν τον ισχυρισμό.

Οι διαφημίσεις θα συνεχίσουν να επιτρέπονται σε θέματα κλίματος όπως δημόσιες συζητήσεις στις πολιτικές του κλίματος, έρευνα και άλλα. Το YouTube θα βασίσει την κρίση του σε αξιόπιστες και επίσημες πηγές, όπως την Διακυβερνητική Επιτροπή για την Αλλαγή του Κλίματος των Ηνωμένων Εθνών.

Δείτε ακόμα:  Ελεύθερη πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων και τον Σεπτέμβριο – Έσπασαν ρεκόρ 26 ετών!

Πρόκειται για τη δεύτερη μεγάλη δράση που λαμβάνει η Google εναντίον της παραπληροφόρησης μετά και το ban του YouTube σε περιεχόμενο παραπληροφόρησης γύρω από τα εμβόλια.

unboxholics.com