Γυναίκα εμβολιάστηκε με Pfizer και…

Πυρετός, ρίγη, πόνος στο χέρι, κούραση, πονοκέφαλος… Αυτές είναι οι συχνότερες παρενέργειες που βιώνουν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.

Πλέον… προστίθεται ακόμη μία, καθώς μια νεαρή γυναίκα από τη Νορβηγία παρατήρησε πως μετά το εμβόλιο που έκανε -το σκεύασμα της Pfizer συγκεκριμένα- μεγάλωσε το στήθος της!

Ο λόγος για την 17χρονη Έμα, από το Όσλο, η οποία δηλώνει πως «ανέβηκε» ένα νούμερο σουτιέν λίγες μόλις μέρες μετά το «τσίμπημα». Η κοπέλα δημοσίευσε βίντεο με την εμφανή αλλαγή και μάλιστα πήρε μηνύματα από άλλες γυναίκες που δήλωναν πως παρατήρησαν κάτι παρόμοιο.

Δείτε ακόμα:  Κορονοϊός: Προειδοποίηση Τούντα - Θα θρηνήσουμε και παιδιά

Σύμφωνα με διεθνή Μέσα ενημέρωσης, η ιατρική κοινότητα αναφέρει πως η εν λόγω παρενέργεια προέρχεται πιθανότατα από το πρήξιμο των λεμφαδένων της μασχάλης και δεν αποτελεί κάτι ανησυχητικό…

@emmakullisirr #fyp #foryou #fypシ #norge #xyzbca♬ ahAAAAA HAHAAAA – ryn, the mean lesbian wifeguy

newsit.gr