Καύσωνας: Πώς θα κοιμηθείτε πιο άνετα το βράδυ

Η έναρξη του καλοκαιριού έφερε μαζί και τους πρόωρους καύσωνες, οι οποίοι δυσχεραίνουν τον ύπνο.

Όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, ο ύπνος μας γίνεται συνήθως πιο ανήσυχος και λιγότερο ξεκούραστος, δεδομένου ότι αν ζεσταινόμαστε πολύ δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε και να κοιμηθούμε.

Δείτε μερικά απλά μέτρα που μπορείτε να πάρετε για να διευκολύνετε την κατάσταση:

Μην τρώτε πολύ αργά το βράδυ: Θα εξασφαλίσετε καλύτερη ποιότητα ύπνου εάν αποφύγετε το πολύ φαγητό και το αλκοόλ το βράδυ και περιορίσετε το τελευταίο γεύμα της ημέρας τουλάχιστον δύο ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα ύπνου.

Δείτε ακόμα:  Κορoνοϊός: Τέσσερις λόγοι που μπορεί να νοσήσετε μετά τον πλήρη εμβολιασμό

Μην κουνιέστε: Μπορεί η ζέστη να σας αναγκάζει να… παλεύετε με τα σεντόνια, όμως με την συνεχή κίνηση το σώμα παράγει ακόμη περισσότερη θερμότητα και θα ζεσταίνεστε πιο πολύ.

Προτιμήστε τα βαμβακερά σεντόνια: Τα σατέν σεντόνια και τα σεντόνια από πολυεστέρα δεν είναι κατάλληλα για τους καλοκαιρινούς μήνες. Προτιμήστε τα βαμβακερά, καθώς το ύφασμα είναι πιο ελαφρύ και αναπνέει περισσότερο.

Μην ξεχνάτε το νερό: Αφήστε ένα ποτήρι νερό επάνω στο κομοδίνο για ώρα ανάγκης. Αποφύγετε να πιείτε νερό αμέσως πριν κοιμηθείτε, καθώς είναι πολύ πιθανό η ανάγκη να επισκεφθείτε την τουαλέτα να σας διακόψει τον ύπνο.

Δείτε ακόμα:  Καιρός: Έρχεται φθινοπωρινός καύσωνας - Σε ποιες περιοχές θα φτάσει τους 36 ο υδράργυρος!

Κάντε ένα δροσερό ντους: Ένα δροσερό ντους πριν τον ύπνο είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να ρυθμίσετε τη θερμοκρασία του σώματος. Αποφύγετε το πολύ κρύο νερό, καθώς θα σας ξυπνήσει και μετά δεν θα σας παίρνει ο ύπνος.

onmed.gr