Καραμανλής: Στα 3 βασικά έργα οι επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο

Η επίσπευση του έργου της Αστικής Σήραγγας Ηλιούπολης, ήταν το αντικείμενο της επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Βασίλη Σπανάκη που συζητήθηκε, νωρίτερα σήμερα στη Βουλή.

Το έργο “δεν αφορά μόνο τις περιοχές του Νότιου Τομέα, αλλά ολόκληρη την Αττική” και συνδέεται με την αναγκαία αναβάθμιση της Λ. Βουλιαγμένης, είπε ο κ. Σπανάκης.

Στην απάντησή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής, ανέφερε ότι πρέπει να δοθεί ώθηση στην υλοποίηση του έργου και για αυτό το λόγο, όπως είπε, “το υπουργείο έχει ζητήσει από τη Lamda Development να χρηματοδοτήσει τη μελέτη του έργου η οποία είναι ενταγμένη στο ΠΔΕ 2021-2027” και πρόσθεσε ότι στην ουσία, το έργο έχει μπει σε τροχιά υλοποίησης.

“Με τη Σήραγγα Ηλιούπολης και την αναβάθμιση της Λ. Βουλιαγμένης θα βελτιωθεί η καθημερινότητα των πολιτών και θα μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα”, είπε ο βουλευτής της ΝΔ.

“Τρία βασικά είναι τα έργα της Αττικής. Το πιο βασικό είναι αυτό το οποίο συζητάμε σήμερα εδώ σε αυτή την αίθουσα”, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και πρόσθεσε:

“Το ένα είναι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, το οποίο το έχουμε δημοπρατήσει, γιατί αυτό είχε μελετητική ωριμότητα, στις 31 Δεκεμβρίου του 2021 και το έργο αυτό θα συμβασιοποιηθεί πολύ γρήγορα.

Το δεύτερο έργο έχει να κάνει με τις επεκτάσεις στη Ραφήνα και στο Λαύριο. Και αυτό είναι ένα εξαιρετικά ζωτικής σημασίας έργο που θα μπορέσει να αποσυμφορήσει ένα πολύ μεγάλο κομμάτι μιας Αττικής, που η αλήθεια είναι ότι επεκτείνεται.

Και το τρίτο, βέβαια, είναι το έργο το οποίο συζητάμε σήμερα. Είναι ένα έργο τεχνικά πάρα πολύ δύσκολο και γι’ αυτό θέλει μια πολύ σοβαρή μελετητική ομάδα να το μελετήσει”.

Ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής θα φθάσει στα Μέγαρα

Στόχος είναι η δημοπράτηση του έργου του προαστιακού Δυτικής Αττικής, εντός του καλοκαιριού, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών , Κώστας Καραμανλής, απαντώντας νωρίτερα σήμερα σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΜέΡΑ25 , Κρίτωνα Αρσένη.

“Πρόκειται για μια νέα γραμμή προαστιακού σιδηροδρόμου, μήκους 36 χλμ, που θα ξεκινά από τα ‘Ανω Λιόσια, θα περνά από τον Ασπρόπυργο, την Ελευσίνα και θα τερματίζει στα Μέγαρα, αξιοποιώντας και την παλιά μετρική γραμμή, η οποία έχει τεθεί εκτός λειτουργίας εδώ και περίπου 15 χρόνια”, είπε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι “θα γίνει και το έργο της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής “Λιόσια-Μέγαρα” μέχρι τον παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Μεγάρων, δηλαδή εντός του οικισμού”.

“Ο ΟΣΕ στο υπό δημοπράτηση έργο το έχει προβλέψει με προαίρεση. Απλά δημοπρατούμε σε πρώτη φάση το πρώτο κομμάτι για το οποίο έχουμε ήδη περιβαλλοντική αδειοδότηση”, εξήγησε και πρόσθεσε ότι η εν λόγω επέκταση έχει μήκος περίπου 3 χιλιομέτρων, και σε όλο της το μήκος θα οδεύει εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου της παλαιάς μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής προς Πελοπόννησο.

“Μιλάμε για τη Δυτική Αττική που, δυστυχώς, πρέπει να παραδεχτείτε ότι έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής την “πίσω αυλή” της Αθήνας”, ανέφερε ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 Κρίτων Αρσένης που επισήμανε ότι ο προαστιακός δεν φτάνει ως την πόλη των Μεγάρων, φτάνει τριάμισι χιλιόμετρα έξω πόλη των Μεγάρων, που είναι η μεγαλύτερη πόλη της Δυτικής Αττικής.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.