Το Δημοτικό Θεατρικό Εργαστήρι “Θέσπις” τιμά τα 25 χρόνια θεατρικής του πορείας παρουσιάζοντας την κωμωδία “Ψέμα στο Ψέμα” του Anthony Neilson.
Η παράσταση ανεβαίνει σε σκηνοθεσία και επιμέλεια του Γιώργου Πετρινόλη.
Κυριακή 23 Νοεμβρίου
Ώρα έναρξης 20:30
Αμφιθέατρο ΕΠΑΛ Λαυρίου
Είσοδος ελεύθερη
Προτείνεται για ηλικίες 12+
















































