Lidl: Ανοίγει 11 νέα καταστήματα -Έρχεται το «Lidl plus» με μεγάλες προσφορές

Επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ δρομολογεί η διοίκηση της Lidl Ελλάς μέχρι το 2023.

Αναφορικά με το δίκτυο καταστημάτων, όπως ανέφερε ο πρόεδρος διοίκησης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, έχει προγραμματιστεί για την επόμενη τριετία το άνοιγμα 11 νέων καταστημάτων, εκ των οποίων τα μισά θα είναι στην Αττική.

• 2020: 2 (στην πρωτεύουσα, ένα στα Πετράλωνα και ένα στο Κερατσίνι)
• 2021: 4
• 2022: 5

Ακόμη εξετάζει τη δημιουργία ενός νέου logistic center. Παράλληλα, στις 21 Σεπτεμβρίου θα λανσαριστεί το καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας, Lidl plus. Δεν θα λειτουργεί με πόντους, αλλά θα περιλαμβάνει μεγάλες προσφορές σε συγκεκριμένα προϊόντα, τα οποία θα βρίσκονται
στη λίστα των επόμενων αγορών που θα πραγματοποιήσει ο κάθε καταναλωτής-μέλος του Lidl plus.

Δείτε ακόμα:  Κορoνοϊός: Η ατμοσφαιρική ρύπανση αυξάνει τους θανάτους κατά 9% στην Ελλάδα

450 ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Ο κ. Ανδρεανίδης ανέφερε ότι μέσα στην κρίση της πανδημίας η Lidl Ελλάς προχώρησε σε 450 νέες προσλήψεις, ενώ ο μέσος όρος εξόφλησης των προμηθευτών διαμορφώθηκε στις 62 ημέρες από 122
της αγοράς.

Σχετικά με την περυσινή χρονιά, η Lidl κατάφερε να αυξήσει κατά 8,8% τον τζίρο της, ενώ παράλληλα:

• διεύρυνε την πελατειακή βάση

• αύξησε την επισκεψιμότητα

• μεγάλωσε το καλάθι αγορών

Η συνολική προστιθέμενη αξία στην ελληνική οικονομία ανήλθε σε 811 εκατ. ευρώ (0,43% ΑΕΠ), με τη Lidl Ελλάς να υποστηρίζει 20.825 άμεσες έμμεσες και υπαγόμενες θέσεις εργασίας.

Δείτε ακόμα:  Αυτές είναι οι νέες αλλαγές στο συνδικαλιστικό νόμο και στην αγορά εργασίας

ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗΝ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΗΣ

Η αλυσίδα συνεργάστηκε με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές τροφίμων, ενώ τους έδωσε τη δυνατότητα να εξάγουν προϊόντα τους σε 28 χώρες, όπου έχει παρουσία το δίκτυο της Lidl.

Σημειώθηκε ακόμη ότι ο τζίρος των ελληνικών εταιρειών στις θεματικές εβδομάδες του εξωτερικού αυξήθηκε κατά 28% την
προηγούμενη διετία (51 εκατ. ευρώ).

ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ 2020

Και από τον Μάρτιο του 2020, οπότε και ξεκίνησε η νέα χρήση για τη Lidl Ελλάς, η αλυσίδα κινείται ανοδικά, μία πορεία η οποία αποδίδεται στην καλή εικόνα των ανακαινισμένων καταστημάτων. Πολύ καλά πήγαν, σε γενικές γραμμές, τα καταστήματα στα μεγάλα αστικά κέντρα, αντισταθμίζοντας την πτώση που σημειώθηκε στις τουριστικές περιοχές και κυρίως στα νησιά. Ο στόχος που έχει θέσει η διοίκηση μέχρι το
2022 είναι να βρεθεί στην δεύτερη θέση του κλάδου, πίσω μόνο από τον Σκλαβενίτη.

Δείτε ακόμα:  Πως συνδέεται το πείραμα της Φιλαδέλφειας με την Ελλάδα;

aftodioikisi.gr