Mad Clip: Ανοίγει νέος κύκλος έρευνας για το τροχαίο στη Βουλιαγμένη – Με πόσα χιλιόμετρα προσέκρουσε στην κολώνα

Τη δική του έρευνα για το τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον Mad Clip ξεκινά ο πραγματογνώμονας, Παναγιώτης Μαδιάς, ο οποίος αναλαμβάνει τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας του 34χρονου μουσικού.

Όπως λέει στο Νewsbomb.gr o κ. Μαδιάς, «θα πραγματοποιήσω αυτοψία στην Porsche του αδικοχαμένου νέου. Στο μικροσκόπιο θα μπει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου για να φωτιστούν τα αίτια του δυστυχήματος. Μεταξύ άλλων, θα προσπαθήσω να εξακριβώσω εάν είναι απενεργοποιηθεί το σύστημα ‘αντισπίν’, δηλαδή το ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει την περιστροφή των τροχών. Η έρευνα τώρα ξεκινά και θα είναι ενδελεχής. Είμαι υποχρεωμένος να ελέγξω κάθε πτυχή αυτής της υπόθεσης».

Ο Παναγιώτης Μαδιάς ήδη έχει προχωρήσει –μέσα από την ανάλυση βίντεο- στον υπολογισμό της ταχύτητας του αυτοκινήτου την ώρα της εκτροπής: «Την ώρα που το αυτοκίνητο άρχισε να εκτρέπεται της πορείας του υπολογίζω ότι έτρεχε με 135 χιλιόμετρα την ώρα. Ωστόσο, είναι διαφορετική η ταχύτητα εκτροπής από την ταχύτητα πρόσκρουσης. Και αυτό διότι από τη στιγμή που αρχίζει να εκτρέπεται το όχημα, μέχρι να προσκρούσει στην κολώνα και στο δέντρο, υπάρχει επιβράδυνση. Υπολογίζω ότι η ταχύτητα πρόσκρουσης ήταν 85 χιλιόμετρα την ώρα».

Την επόμενη εβδομάδα ο κ. Μαδιάς θα προσπαθήσει να κινήσει τις διαδικασίες, προκειμένου να μεταβεί στον ειδικό χώρο όπου βρίσκεται η Porsche του Mad Clip για να πραγματοποιήσει αυτοψία. Παράλληλα, έχει οριστεί πραγματογνώμονας από τον Εισαγγελέα, ο οποίος θα «τρέξει» τη δική του έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος.

Τροχαίο Mad Clip: Οι «5» απαντήσεις

Ενδελεχή έρευνα πραγματοποίησαν τα στελέχη της Τροχαίας για το δυστύχημα με θύμα τον γνωστό τράπερ, Mad Clip, με αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιες πρώτες εκτιμήσεις και κάποιες πρώτες απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα της υπόθεσης.

1) Υπήρξε εμπλοκή άλλου οχήματος στο δυστύχημα; Η απάντηση που δίνουν αστυνομικές πηγές είναι αρνητική. Και αυτό προκύπτει, όπως λένε, από δύο «καθαρά» βίντεο που έχουν στη διάθεσή τους οι Αρχές και απεικονίζουν το περιστατικό.

2) Διαδραμάτισε κάποιο ρόλο το Audi R8; Και σε αυτή την περίπτωση αστυνομικές πηγές απαντούν αρνητικά. Από την εξέταση του οδηγού αλλά και από το οπτικό υλικό από κάμερες ασφαλείας, προκύπτει ότι το Audi R8 κρατά απόσταση από την Porsche του 34χρονου μουσικού.

3) Ο Mad Clip έκανε κόντρες στο δρόμο; Η απάντηση και σε αυτό το ερώτημα είναι αρνητική. Από τις καταθέσεις που συγκέντρωσαν οι άντρες της Τροχαίας δεν προκύπτει ότι ο γνωστός μουσικός έκανε κόντρες με άλλα οχήματα. Αυτό που προκύπτει είναι ότι είχε υπερβεί κατά πολύ το όριο ταχύτητας που προβλέπεται στο συγκεκριμένο δρόμο.

4) Φορούσε ζώνη; Μέχρι στιγμής κανείς δε μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα στο συγκεκριμένο ερώτημα. Πηγές από την ΕΛ.ΑΣ. σημειώνουν, ωστόσο, στο newsbomb ότι η πιθανότερη εκδοχή είναι να μη φορούσε ζώνη ασφαλείας. Και αυτό διότι κατά τον απεγκλωβισμό του από το όχημα δεν βρέθηκε στη θέση του οδηγού αλλά στη θέση του συνοδηγού.

5) Το βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και απεικονίζει την Πόρσε και το Audi R8 σε ποιο σημείο της διαδρομής γυρίστηκε; Αρχικά αστυνομικοί απαντούν ότι το συγκεκριμένο βίντεο δεν θα συμπεριληφθεί στη δικογραφία, καθώς δεν πιστοποιείται επισήμως ότι γυρίστηκε κατά την επίμαχη διαδρομή (αν και ανεπίσημα εκτιμάται ότι γυρίστηκε κατά την επίμαχη διαδρομή). Την ίδια ώρα, οι αστυνομικοί θεωρούν ότι δεν προσφέρει κάτι στην έρευνα από τη στιγμή που υπάρχουν «καθαρά» βίντεο που δείχνουν τι ακριβώς συνέβη. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι το βίντεο μπορεί να αποτυπώνει ένα μικρό μέρος της διαδρομής της Πόρσε και του Audi R8 στην περιοχή της Βουλιαγμένης. Συγκεκριμένα εκτιμάται ότι γυρίστηκε στο ύψος της λίμνης Βουλιαγμένης περίπου ένα λεπτό πριν το δυστύχημα με θύμα τον Mad Clip.

Ο ρόλος του «αντισπίν»

Οι Αρχές θα αναζητούσουν ποιο ήταν το λάθος που μπορεί να έκανε ο οδηγός του super car, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Πόρσε. Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος, οι άντρες της Τροχαίας αναζητούν ποιο ήταν αυτό το λάθος (πέραν της υψηλής ταχύτητας που θεωρείται δεδομένη και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο).

Μία πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν». Πρόκειται για σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Οι αισθητήρες των super car αντιλαμβάνονται την περιστροφική ταχύτητα των τροχών και όταν υπάρξει διαφορά περιστροφής που μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις, τότε δίνεται αυτόματα εντολή για να επιβραδυνθεί ο τροχός ή οι τροχοί που σπινάρουν.

Δεδομένου ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές. Και αυτό διότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σπινάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του.

Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι από ορισμένες καταθέσεις φίλων του Mad Clip, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, προκύπτει ότι ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το «αντισπίν». Ακόμα είναι νωρίς για να διαπιστωθεί εάν τη μοιραία ημέρα το «αντισπίν» ήταν απενεργοποιημένο, ωστόσο, είναι ένα από τα βασικά σενάρια που εξετάζονται.

Ο Mad Clip είχε δηλώσει ότι είναι λάτρης της ταχύτητας, ενώ η Αστυνομία του είχε βεβαιώσει τον τελευταίο χρόνο δύο παραβάσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.

Το Audi R8

Αναλυτική κατάθεση στους αστυνομικούς της Τροχαίας έδωσε ο οδηγός του μαύρου Audi R8 για το δυστύχημα στη Βουλιαγμένη. Πρόκειται για Έλληνα που ζει μόνιμα στην Αγγλία, ο οποίος βρισκόταν στην Αθήνα μαζί με τη γυναίκα του για διακοπές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οδηγός κατέθεσε ότι βρισκόταν μαζί με τη γυναίκα του στο αυτοκίνητο και επέστρεφαν από διασκέδαση. Τελικός προορισμός τους ήταν ο Άλιμος. Ο οδηγός σταμάτησε στο κόκκινο φανάρι δίπλα από την Porsche του 34χρονου Mad Clip.

«Όταν άναψε το πράσινο είδα την Porsche να επιταχύνει και να αναπτύσσει μεγάλη ταχύτητα. Εγώ κράτησα απόσταση ασφαλείας και έμεινα πίσω. Δεν γνώριζα τον οδηγό της Porsche. Τυχαία βρεθήκαμε στο ίδιο φανάρι», ανέφερε. Οι αστυνομικοί διασταύρωσαν όλα όσα είπε ο μάρτυρας και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πράγματι δεν γνώριζε τον 34χρονο Mad Clip, ενώ σημειώνεται ότι το αυτοκίνητό του είχε μεγαλύτερη ιπποδύναμη από αυτό του 34χρονου (γεγονός που επιβεβαιώνει κατά κάποιο τρόπο ότι δεν είχε διάθεση για κόντρα).

Περίπου 500 μέτρα πιο μακριά από το φανάρι το αυτοκίνητο του Mad Clip εξετράπη της πορείας του. Ο οδηγός του Audi συνέχισε, πέρασε μπροστά από το τρακαρισμένο όχημα και στη συνέχεια έστριψε αριστερά φεύγοντας από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Ο οδηγός του Audi μόλις διάβασε την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για την αναζήτηση του οχήματός του εμφανίστηκε στην Αστυνομία για κατάθεση. Οι αστυνομικοί είχαν ήδη εικόνα για το τι συνέβη από τις κάμερες ασφαλείας και έτσι μπορούσαν να διασταυρώσουν το περιεχόμενο της κατάθεσης.

Για την ΕΛ.ΑΣ. δεν τέθηκε ποτέ θέμα σύλληψης του οδηγού του Audi R8, ο οποίος μετά την κατάθεσή του έφυγε από το Τμήμα, αφού πρώτα ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας για την εξέλιξη. Οι αστυνομικοί της Τροχαίας θεωρούν πλέον βέβαιο ότι δεν υπάρχει εμπλοκή άλλου οχήματος στο περιστατικό και ότι ο 34χρονος μουσικός έχασε μόνος του τον έλεγχο του αυτοκινήτου του.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.