Mία απρόσμενη είσοδος πραγματοποιήθηκε στο Maestro, την επιτυχημένη σειρά του Mega στο επεισόδιο της Πέμπτης (24/11). Συγκεκριμένα, στο νησί εμφανίστηκε η ισχυρή και πλούσια Αλεξάνδρα, η σύζυγος του Ορέστη, την οποία ενσαρκώνει η Στεφανία Γουλιώτη. O Χριστόφορος Παπακαλιάτης άρχισε να εξιστορεί τη ζωή του, μέχρι να πάρει την απόφαση να ταξιδέψει και να μείνει στο νησί των Παξών.
Η ξαφνική της άφιξη προμηνύει θύελλες στις ζωές των πρωταγωνιστών κι ιδιαίτερα σε εκείνη του Ορέστη, ο οποίος πάλευε για αρκετό καιρό να ξεφύγει από ένα παρελθόν που ήθελε να ξεχάσει. Η ζωή του άρχισε να χάνει το νόημά της στο πλευρό της. Εκείνη μέσα σε κύκλους πλουσίων κι αυτός ένας απλός μουσικός που το τελευταίο διάστημα άρχισε να μην ασχολείται με το πιάνο του. Εκείνη έμεινε έγκυος όμως το παιδί τους δεν ήταν υγιές και αναγκάστηκε να το ρίξει.
Η Αλεξάνδρα είχε κυστική ίνωση κι οι πιθανότητες για το μωρό της να έχει προβλήματα υγείας ήταν 50%. Η ίδια συντετριμμένη επέλεξε να διακόψει την εγκυμοσύνη της και να βάλει έναν ορό που θα σταματούσε την καρδιά του παιδιού. Αυτό σήμαινε πως για 24 ώρες θα κρατούσε μέσα της νεκρό το παιδί, κάτι που «έγραψε» στη ψυχή της. Την ίδια στιγμή ο Ορέστης έχασε μία σημαντική ευκαιρία για την καριέρα του σε μια ορχήστρα και τελικά αυτό σήμανε την αρχή του τέλους. Οι δύο τους άρχισαν να απομακρύνονται και σταδιακά ο Ορέστης ανακάλυψε πως η Αλεξάνδρα τον απατούσε.
Σε μια από τις σκηνές, εκεί που ο πρωταγωνιστής της σειράς έχει πλέον αντιληφθεί πως η ζωή που ζει είναι ένα τεράστιο ψέμα μέσα στο οποίο έχει απλώς βολευτεί και βλέπει πλέον καθαρά τα πρόσωπα που κρύβονται πίσω από τα προσωπεία που φοράνε οι άνθρωποι που τον περιβάλλουν – μια παρέα από πλούσιους που περιτριγυρίζονταν γύρω από τον Ορέστη χωρίς να του προσφέρουν τίποτα – κατάφερε να συγκλονίσει το κοινό.
Για την ακρίβεια, σε μία από τις σκηνές, στο μεγάλο πλούσιο τραπέζι, ο Ορέστης σκέφτεται τη ζωή του και στην επόμενη σκηνή, δείχνει ότι τους έχει σκοτώσει όλους με ένα κηροπήγιο και στη συνέχεια απολαμβάνει μόνος του, μέσα στα αίματα, το φαγητό του.
Εκεί που ο Ορέστης αποφασίζει να σκοτώσει τη ζωή που δεν θέλει και να κάνει restart, εκεί είναι που το κοινό του Twitter τον αποθέωσε για την ευρηματικότητα, τη σκηνοθεσία και τον αλληγορικό τρόπο που επιλέγει να παρουσιάσει κάποια γεγονότα. Βέβαια όπως ήταν φυσικό σε κάποιους κόπηκε το αίμα από την ωμότητα της σκηνής, ενώ άλλοι κατέφυγαν στα σχόλιά τους στο χιούμορ, καυστικό και μη.
#maestro Το τερμάτισε σκηνοθετικά.. Δεν υπάρχει αυτό που βλέπουμε..
— Erwtasmeta Fan (@u9t22RYkqHNgYin) November 24, 2022
Ο Παπακαλιατης αξιζει να κερδισει ΕΜΜΥ
ΠΙΡΙΟΝΤ. #Maestro— Tom Germanotta Diamandis Del Rey (@tom_germanotta) November 24, 2022
Πολύ ωραίο πλάνο στο τραπέζι με τα αίματα, το ευχαριστήθηκα κ εγώ που κατακρεούργησε αυτά τα καθάρματα #Maestro
— Μικρή Μπιγιονσέ (@MPapamihali) November 24, 2022
Ότι και να πουν για τον Παπακαλιάτη, για μένα είναι ο καλύτερος Έλληνας σκηνοθέτης. Μοναδικός καλλιτέχνης !!! Μου θυμίζει και Λάνθιμο η σκηνοθεσία του. #Maestro pic.twitter.com/D3M7VY1G4O
— ♑DimitraAntonia❤️ (@DimitraAntonia7) November 24, 2022
Η αισθητική της σειράς είναι σε άλλο level.
✨ || ❤️
#Maestro pic.twitter.com/vmjctH5Edb— ╚═ ֶָ֪࣪ Φαίη ֶָ֪ ═╝❤️ ֶָ֪໒ ۫։ຼ (@faih04) November 24, 2022
Σ Κ Η Ν Α Ρ Α
“Σιχαίνομαι εσένα και ότι εκπροσωπείς.”#Maestro pic.twitter.com/7hZuVlkrOf
— ╚═ ֶָ֪࣪ Φαίη ֶָ֪ ═╝❤️ ֶָ֪໒ ۫։ຼ (@faih04) November 24, 2022
Λίγο από FESTEN λίγο από JOKER αλλά επι της ουσίας καταπληκτικό #Maestro
— Vasilis88 (@Vasilis881) November 24, 2022
Ο Παπακαλιάτης είναι ίσως ο μόνος που σε ότι έχει κάνει την τελευταία 10ετία(είτε στην τηλεόραση είτε στον κινηματογράφο) συμβαδίζει απόλυτα με την εποχή &την επικαιρότητα & προσαρμόζει τους χαρακτήρες σε αυτήν.
Σε αντίθεση με άλλους δημιουργούς που είναι σε άλλο κόσμο #Maestro— Τηλεορασάκιας (@tvcriticgr) November 24, 2022
Ρε σεις αλήθεια θεωρείτε ότι οι “μεγάλοι” σκηνοθέτες δεν είχαν επιρροές από πουθενά; Πείτε ένα μπράβο του ανθρώπου που μόνος γράφει, μόνος σκηνοθετει και παίζει κιολας. #Maestro
— ilullabi (@ilullabi) November 24, 2022
newsbeast.gr