Μαύρη Παρασκευή: Είδε άσπρη μέρα η αγορά;

Ουρές στα εμπορικά καταστήματα, κίνηση στους δρόμους, διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, σακούλες, ενθουσιασμός αλλά και παράπονα ή σκόμα και σκληρή κριτική. Έτσι υποδέχθηκαν οι καταναλωτές την πρώτη Black Friday αλα ελληνικά.

Οι πελάτες έφτασαν εδώ πριν από τους πωλητές! Οι περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν την Ερμού, τα μεγάλα mall αλλά και το εκπτωτικό χωριό. Τα προϊόντα που κινήθηκαν περισσότερο είναι ηλεκτρονικές συσκευές. Τάμπλετ, κινητά τηλέφωνα και προτότυπα γκάτζετ είχαν την τιμητική τους στο ανδρικό και νεανικό κοινό. Οι γυναίκες επέλεξαν τσάντες και παλτό. Οι γονείς ηλεκτρονικά παιχνίδια. Και τα πιτσιρίκια, αθλητικά και casual ρούχα και παπούτσια.

Αγορές με λίστα….
Από προχθες το βράδυ γνωστές εταιρίες άρχισαν να στέλνουν μηνύματα στα κινητά των πελατών τους προκειμένου να τους ενημερώσουν για τις ειδικές προσφορές της ημέρας. Άλλωστε, οι περισσότεροι καταναλωτές κινήθηκαν στοχευόμενα, κατέβηκαν δηλαδή στα μαγαζιά για να αγοράσουν, σε χαμηλότερη τιμή, κάτι που έτσι κι αλλιώς είχαν ανάγκη. Πολλοί λίγοι ήταν οι καταναλωτές που είχαν την οικονομική δυνατότητα να δουν τις βιτρίνες και να διαλέξουν…

Κοπάνα… λόγω shopping
Το κέντρο της Αθήνας γέμισε αγόρια και κορίτσια κάτω των 18 που έκαναν κοπάνα λόγω shopping! Στήθηκαν υπομονετικά στις ουρές καταστημάτων, προκειμένου να προμηθευτούν τα νέα trend των σχολικών αυλών.
Η εικόνα στην υπόλοιπη Ελλάδα
Η ίδια εικόνα και στην Θεσσαλονίκη, όπου η Τσιμισκή πλημμύρισε καταναλωτές κάθε ηλικίας, αλλά και σε πολλές πόλεις της περιφέρειας όπως η Πάτρα, η Λάρισα και το Ηράκλειο.

Online Black Friday
H φρενίτιδα της Μαύρης Παρασκευής επεκτάθηκε και στο διαδίκτυο… Από ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι βιβλία! Εκεί, οι καταναλωτές επωφελήθηκαν από το γεγονός ότι τα ψώνια θα φτάσουν στην πόρτα του σπιτιού τους χωρίς καν να βγουν από το σπίτι τους! Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια, στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο τζίρος στις Online αγορές την Μαύρη Παρασκευή, σπάει κάθε ρεκόρ.

Τα παράπονα και οι παραπλανητικές εκπτώσεις
Σύμφωνα με πολλούς καταναλωτές, κάποιοι καταστηματάρχες επιχείρησαν να παραπλανήσουν το κοινό παρουσιάζοντας ως παλιά τιμή του προϊόντος, όχι την τιμή που είχε το προϊόν πριν από την έκπτωση αλλά την αρχική του τιμή.
Άλλα παράπονα αφορούσαν τα χαμηλά ποσοστά των εκπτώσεων. Συγκεκριμένα, κάποια καταστήματα διαφήμισαν «εκπτώσεις και προσφορές σοκ» προσελκύοντας έτσι τους πελάτες, που τελικά αντίκρισαν εκπτώσεις της τάξης του 20%.
Πολλοί καταναλωτές διαπίστωσαν πως οι προσφορές αφορούσαν στοχευόμενα προϊόντα.
Άλλοι, είδαν γενναιόδωρες εκπτώσεις αλλά όχι στις νέες παραλαβές.

www.cnn.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.