Μέχρι τη λίμνη του Μαραθώνα – κι ακόμα παραπέρα- θα φτάνουν σύντομα τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ

Η αρχή έγινε με την Ανάβυσσο και την Παλαιά Φώκαια. Στη συνέχεια, τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ έφτασαν ως το δήμο Ραφήνας (Νέος Βουτζάς) και εσχάτως ως το Μαραθώνα.

Ο ΟΑΣΑ φαίνεται πως έχει πλέον για τα καλά ξεχάσει το σχετικό νόμο που προβλέπει την ύπαρξη «περιοχής ευθύνης» μέσα στην οποία επιτρέπεται να πραγματοποιεί δρομολόγια και επεκτείνεται συνεχώς προς τα περίχωρα της Αττικής.

Σύντομα, τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ αναμένεται να φτάσουν σε νέα άκρα προς βορρά, αφού ο οργανισμός έλαβε απόφαση για επέκταση της λεωφορειακής γραμμής 535 Ζηρίνειο – Εύξεινος Πόντος ως το φράγμα του Μαραθώνα και το χωριό Καλέντζι (επίσημη ονομασία Βόθωνας) του δήμου Μαραθώνος.

Συγκεκριμένα, η απόφαση που ελήφθη μετά από αίτημα του Μορφωτικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου Καλετζίου «Ο Κοκκινόβραχος», προβλέπει πως η γραμμή 535 θα επεκταθεί -για συγκεκριμένα μόνο δρομολόγια- από το σημερινό της «τέρμα» στη συνοικία Εύξεινος Πόντος της Σταμάτας (δήμος Διονύσου) προς το χωριό Καλέτζι δια μέσου της λεωφόρου Μαραθώνος και του φράγματος Μαραθώνα. Θα πραγματοποιούνται έξι νέες στάσεις, με τα λεωφορεία να φτάνουν πλησίον του γηπέδου μπάσκετ του χωριού.

Η επέκταση αυτή θα προσθέσει 15,6 χλμ στη γραμμή, ενώ ο χρόνος της διαδρομής θα αυξηθεί κατά 50 λεπτά (25 ανά κατεύθυνση). Με λίγα λόγια θα απαιτείται ένα μικρό ταξίδι για τη μετάβαση από την Κηφισιά ως το Καλέτζι, κάτι που μας θυμίζει μία έτερη «εκδρομική» γραμμή, 330.

Είναι πάντως σίγουρο πως κερδισμένοι θα βγουν οι μόνιμοι κάτοικοι του Καλετζίου (177 σύμφωνα με την τελευταία απογραφή) αφού θα αποκτήσουν ένα νέο τρόπο μετακίνησης προς της Αθήνα (μέχρι σήμερα πρέπει να μεταβούν στο Μαραθώνα για να πάρουν το ΚΤΕΛ Αττικής). Παράλληλα, είναι πολύ πιθανό η συγκεκριμένη γραμμή να αυξήσει και την τουριστική κίνηση προς το χωριό που πολλοί Αθηναίοι σήμερα επισκέπτονται για τις ταβέρνες του.

Το ερώτημα τώρα είναι αν αυτή η γραμμή θα είναι μία από αυτές που θα καταλήξουν στα ΚΤΕΛ Αττικής μετά το πέρασμα της τροπολογίας της περασμένης εβδομάδας. Πέρα από τις γραμμές στα ανατολικά, τα νότια και τα δυτικά που είναι υποψήφιες για να δοθούν στα ΚΤΕΛ, το γεγονός πως η γραμμή 535 θα φτάνει ως το δήμο Μαραθώνα την κάνει να έχει παρόμοια χαρακτηριστικά. Σε αυτήν την περίπτωση ίσως ανοίξει η πόρτα για μεταφορά και άλλων γραμμών του ΟΑΣΑ που καταλήγουν βόρεια της Κηφισιάς (Βαρυμπόμπη, Θρακομακεδόνες, Σταμάτα, Κρυονέρι) προς τα ΚΤΕΛ Αττικής.

www.athenstransport.com

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.