Ο Υπ. Υποδομών & Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης στο ραδιόφωνο του Αlpha – Τι είπε για την επέκταση της Αττικής Οδού προς Ραφήνα


Για το σύνολο των έργων Υποδομών αιχμής που υλοποίησε και σχεδιάζει στο χαρτοφυλάκιο του, μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, στο ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha» και το δημοσιογράφο κ. Χάρη Ντιγριντάκη.


Στην ερώτηση μεταξύ άλλων, γιατί ανακοίνωσε αναστολή πληρωμών διοδίων για τους μόνιμους κατοίκους του Ωρωπού και της Δ.Ε Βαρνάβα, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε: «Δεν έχουν χρεωθεί, οι κάτοικοι άλλων περιοχών, για μία δεκαετία δημόσιο αυτοκινητόδρομο χωρίς να έχουν εναλλακτική ασφαλή όδευση, αυτά που χρεώθηκαν οι κάτοικοι του δήμου Ωρωπού που δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν, ούτε στα όρια του δικού τους Δήμου. Είναι μία αδικία που γίνεται για δεκαετίες – και στον Βαρνάβα το ίδιο – και πιστεύω ότι αυτό το αίτημα της κοινωνίας δεν έγινε αποδεκτό από την κυβέρνηση τώρα.. Από την κυβέρνηση και από το ΣΥΡΙΖΑ ήταν αποδεκτό από πριν. Μάλιστα πολλοί, μας κατηγορούσαν κιόλας για τη συμμετοχή μας σε αυτούς τους αγώνες, για την ολοκλήρωση των συμβάσεων, που έκαναν και αναθεώρησαν άλλοι. Επομένως θεωρώ ότι η διαπραγμάτευση που έγινε το 2015 και το 2016 και η διαπραγμάτευση που συνεχώς θα κάνουμε, μέχρι αυτές οι συμβάσεις να αποκτήσουν ένα κοινωνικό πρόσημο, απέδωσαν και για αυτό φτάσαμε σε αυτό το σημείο».

Σε ό,τι αφορά στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε, ότι έχουμε «μία υπάρχουσα σύμβαση», με την οποία όπως είπε, «δίνεται η δυνατότητα για να γίνουν κάποια πράγματα, αλλά δεν έχουμε καταλήξει οριστικά σε κάτι τέτοιο. Και λέω το όχι κατηγορηματικά σε σχέση με την επέκταση της σύμβασης της Αττικής Οδού, γιατί είναι μία σύμβαση που λήγει σε λίγα χρόνια και έχει τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά από τις συμβάσεις των υπολοίπων παραχωρήσεων». Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε, ότι για τη σύμβαση της Αττικής Οδού, ότι «δεν πάμε σε μία παράταση όπως σχεδιάζουμε ή έχουμε ξεκινήσει συζητήσεις, για τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους» για τους οποίους όπως είπε, «επιδιώκουμε κάτι τέτοιο, ώστε να συμπληρωθεί και το φυσικό αντικείμενο των αυτοκινητοδρόμων, που δεν περιλήφθηκε ατυχώς κατά τη γνώμη μου στον αρχικό σχεδιασμό, αλλά και της μείωσης των διοδίων, που χρησιμοποιούν οι πολίτες και είναι σε πολύ υψηλή τιμή». Μάλιστα, για την Αττική οδό ανέφερε, ότι «θα πρέπει να οδηγηθεί σε ένα νέο διαγωνισμό με την περαίωση αυτής της παραχώρησης. Και ένα πολύ σημαντικό μέρος, που πρέπει να χρησιμοποιηθεί κατά τη γνώμη μου, είναι για την επέκταση του φυσικού αντικειμένου της Αττικής Οδού και εννοώ τις επεκτάσεις προς Λαύριο, Ραφήνα, Δυτικές Συνοικίες και την ολοκλήρωση της σύνδεσης της λεωφόρου Κύμης με την εθνική οδό, τη σύνδεση της λεωφόρου Κατεχάκη με την Βουλιαγμένης».


Διαβάστε επίσης