Οδηγίες του ΔΕΔΔΗΕ προς τους πολίτες για την αποφυγή εξαπάτησης από απατεώνες

Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από απατεώνες.

Σε ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ τονίζει προς τους πολίτες να προσέχουν πολύ απατεώνες που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων – εκπροσώπων της εταιρείας και προσπαθούν να τους εξαπατήσουν και να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία, αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ).

Οι απατεώνες προσεγγίζουν τους πολίτες και τους λένε ότι πρέπει να τους δώσουν τα στοιχεία τους με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος.

Σε ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ τονίζει ότι η εταιρεία δεν έχει καμία αρμοδιότητα με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ, ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές, που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

newsit.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.