Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε ανάλογα με τις ανάγκες του σώματός μας

Πώς να υπολογίσετε πόσο νερό πρέπει να πίνετε ανάλογα με το σωματικό σας βάρος, το επίπεδο δραστηριότητας και τις ειδικές ανάγκες του σώματός σας.

Είναι γνωστό πως η ενυδάτωση του οργανισμού μας είναι πολύ σημαντική για την υγεία μας, ωστόσο πόσο νερό είναι αρκετό;

Στο διαδίκτυο συχνά διαβάζουμε διάφορα αυθαίρετα νούμερα, που κυμαίνονται από 6 έως 12 ποτήρια νερό την ημέρα, όμως αυτό που παραλείπουν να αναφέρουν αυτοί οι οδηγοί είναι πως πρέπει να προσαρμόζουμε τις ποσότητες νερού που καταναλώνουμε ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες του δικού μας σώματος.

Δείτε ακόμα:  Έρευνα: Το βιάγκρα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ

Βάρος
Το βάρος είναι μια σημαντική παράμετρος που θα πρέπει να λάβετε υπόψη όταν υπολογίζετε πόσο νερό πρέπει να πίνετε.

Μια απλή φόρμουλα που προτείνει η Rhiannon Lambert, διαιτολόγος και ιδρύτρια του οργανισμού Rhitrition, είναι η εξής:

Λίτρα νερού που πρέπει να καταναλώνετε = το βάρος σας x 0,033.

Έτσι, για παράδειγμα, εάν ζυγίζετε 60 κιλά θα πρέπει να πίνετε 2 λίτρα νερού την ημέρα, ενώ στα 90 κιλά θα πρέπει να καταναλώνετε περί τα 3 λίτρα νερό.

Δείτε ακόμα:  Κορoνοϊός: Τα τρία πιο συχνά συμπτώματα – Σε πόσες μέρες εκδηλώνονται

Σωματική άσκηση
Ο παραπάνω υπολογισμός φυσικά δεν περιλαμβάνει τις αυξημένες ανάγκες του οργανισμού μας για ενυδάτωση, όταν γυμναζόμαστε.

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Αθλητικής Ιατρικής προτείνει να πίνουμε επιπλέον περίπου 350 mL νερού για κάθε 30 λεπτά σωματικής άσκησης.

Εγκυμοσύνη και θηλασμός
Τα άτομα που εγκυμονούν ή θηλάζουν έχουν επίσης αυξημένες ανάγκες σε νερό, με την Αμερικανική Ένωση Εγκυμοσύνης να συμβουλεύει την κατανάλωση 700 – 950 επιπλέον mL νερού ημερησίως.

Είναι επίσης σημαντικό εδώ να προσθέσουμε πως καλό είναι η ενυδάτωση αυτή να προέρχεται κατά κύριο λόγο από νερό και όχι άλλα υγρά όπως είναι ο καφές ή το τσάι, καθώς τα ροφήματα αυτά είναι διουρητικά και έτσι δεν ενυδατώνουν το ίδιο αποτελεσματικά.

Δείτε ακόμα:  Έρευνα: Το βιάγκρα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ

ieidiseis.gr