Protypo Rafina Fitness Club: 10 λόγοι για να γυμναστείς, που δεν έχουν να κάνουν με την εμφάνιση ή τα κιλά σου.

1. I feel good: Η γυμναστική ξέρει πώς να σου φτιάξει τη διάθεση και είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο. Αυξάνοντας τη ροή των εγκεφαλικών ουσιών, μειώνει το στρες και το άγχος, ενώ χάρη στις ενδορφίνες που παράγει ο οργανισμός, νιώθεις πιο χαρούμενη/ος και ήρεμη/ος.

2. Καλυτερεύει τον ύπνο σου: Ασχέτως με το ποια ώρα της ημέρας προτιμάς για την καθημερινή σου άσκηση, σύμφωνα με μελέτη του αμερικανικού National Sleep Foundation, η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου σου μέχρι και 67% περισσότερο.
3. Πώς είπατε; Αν έχεις μπροστά σου εξετάσεις ή κάποια παρουσίαση για τη δουλειά, μην σκεφτείς να κάνεις “κοπάνα” από τη γυμναστική. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το περιοδικό Behavioral Brain Research, αποδείχθηκε πως ακόμη και μια ώρα αεροβικής γυμναστικής, αυξάνει τα επίπεδα των ορμονών που σχετίζονται με τη μνήμη, βοηθώντας σε να απομνημονεύεις καλύτερα.
4. Γίνεσαι πιο δημιουργική/ος: Ακόμη κι αν δεν έχεις λόγο να γυμναστείς, αφού έχεις ήδη τα γονίδια για ένα καλλίγραμμο σώμα, αναλογίσου πως η γυμναστική μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργικότητά και τη φαντασία σου, για ακόμη πιο δημιουργικά brainstorming. Κι αυτό δεν το λέμε εμείς, αλλά τη ημερίδα Frontiers in Neuroscience, σε σχετική έρευνα που διεξήγαγε.
5. Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου: Το National Cancer Institute της Αμερικής, σε πρόσφατη έρευνά του, εξήγησε πως ασχέτως της γυμναστικής που επιλέγεις, μια τέτοια κίνηση μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου.
6. Επαναφόρτιση: Το να πας βόλτα με το ποδήλατό σου, έστω και 2-3 φορές την εβδομάδα, μπορεί να δώσει μια έξτρα ώθηση στην ενέργειά σου έως και 20% και να μειώσει παράλληλα το συνολικό αίσθημα εξάντλησης κατά 65%. Το τρέξιμο ή οι ασκήσεις cardio απο την άλλη μειώνουν την συνολική κούραση που νιώθεις, όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται. Αυτό συμβαίνει, γιατί χάρη στον ιδρώτα που χύνεις αυξάνεις το μεταβολισμό σου και παράλληλα την παραγωγή ντοπαμίνης στον εγκέφαλό σου, η οποία σε κάνει να νιώθεις γεμάτη ενέργεια.
7. Αυξάνει την αυτοπεποίθησή σου: Απλά και μόνο γνωρίζοντας τα απίστευτα πράγματα που μπορείς να καταφέρεις όταν είσαι συγκεντρωμένη σε ένα στόχο, εκτοξεύεις την αυτοπεποίθησή σου, κάτι που γίνεται εμφανές σε όλες τις παραμέτρους της ζωής σου, από το φλερτ και τις σχέσεις, μέχρι και τη δουλειά.
8. Καλυτερεύει το ανοσοποιητικό σου: Η συστηματική άσκηση βοηθάει τον οργανισμό σου στο να ανταποκρίνεται πιο άμεσα και αποτελεσματικά σε αρρώστιες, όπως γρίπη και ιώσεις.
9. Πες αντίο στις κράμπες περιόδου: Πριν πάρεις ένα αναλγητικό φάρμακο, δοκίμασε πρώτα να ασκηθείς. Έρευνες έχουν αποδείξει πως κατά τη διάρκεια της γυμναστικής ο οργανισμός παράγει ενδορφίνες, οι οποίες είναι φυσικά αναλγητικά του σώματός μας ενάντια στους πόνους της περιόδου, ενώ παράλληλα διευκολύνει την ροή του αίματος.
10. Γίνεσαι πιο παραγωγική/ος: Μπορεί στην Ελλάδα να μην το έχουμε δει ακόμη, όμως στο εξωτερικό πολλές εταιρίες έχουν στο κτίριό τους κλειστά γυμναστήρια κι αυτό γιατί γνωρίζουν πως η γυμναστική μπορεί να ενισχύσει την παραγωγικότητα των υπαλλήλων τους.

Δείτε ακόμα:  Παιχνιδοβιβλία στο Μαγικό Κάστρο Ραφήνας

Protypo Rafina Fitness Club

Κωστή Παλαμά 3 και Στράτου Αντωνιάδη, Ραφήνα
Τηλέφωνο: 2294 025841