Άνοιξε τις πόρτες του το Σινέ Αελλώ στη Ραφήνα
Οι ταινίες Από ΠΕΜΠΤΗ 5 Έως ΤΕΤΑΡΤΗ 11 Ιουνίου
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Η ΕΣΧΑΤΗ ΤΙΜΩΡΙΑ
MISSION: IMPOSIBLE – THE FINAL RECKONING
Σκηνοθεσία: Κρίστοφερ ΜακΚόουρι.
Πρωταγωνιστούν: Τομ Κρουζ, Χέιλι Ατγουελ, Σάιμο Πεγκ.
Διάρκεια: 169 λεπτά
Ώρα έναρξης: Πέμπτη – Κυριακή 21.00
Ο Ίθαν Χαντ, ο ατρόμητος πράκτορας, αναλαμβάνει πλέον την αποστολή κατευθείαν από την Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτή τη φορά δεν έχει περιθώρια επιλογής. Πρέπει να αντιμετωπίσει μια απειλή, που ξεπερνά τις μέχρι τώρα προκλήσεις: μια τεχνητή νοημοσύνη, η οποία έχει αναπτύξει την ικανότητα να εισχωρεί και να ελέγχει κάθε μορφή ψηφιακής πληροφορίας. Ονόματι «Οντότητα», και μάλιστα θηλυκού γένους, η ΑΙ έχει τη δύναμη να αντικαθιστά την αλήθεια με deepfake news, δημιουργώντας έναν νέο κόσμο αποπροσανατολισμού και καταστροφής. Μέσα σε αυτό το χαοτικό σκηνικό, ο Ίθαν συγκεντρώνει την ομάδα του – παλιούς γνώριμους, αλλά και νέα πρόσωπα – και βουτά ξανά στην αδρεναλίνη και τον κίνδυνο.
Πέρασαν τριάντα χρόνια από τότε που ο Ίθαν Χαντ έκανε την εμφάνισή του στη μεγάλη οθόνη και ο Τομ Κρουζ άλλαξε για πάντα το τι σημαίνει action hero. Αναλαμβάνοντας ο ίδιος τα κασκαντερικά, φλερτάροντας συνεχώς με τον κίνδυνο και τα όριά του, ένας από τους τελευταίους σταρ του σινεμά που επιμένει φανατικά στη μαγεία της σκοτεινής αίθουσας, δεν παίζει απλώς σε ταινίες δράσης, είναι ο ίδιος η δράση. Αυτό συμβαίνει και σε αυτό το τελευταίο κεφάλαιο των «Επικίνδυνων αποστολών», όπου ξανασυναντιέται με τον σκηνοθέτη Κρίστοφερ ΜακΚουάρι. Σε αντίθεση με πολλές περιπέτειες, που η υπόθεση είναι εντελώς προσχηματική, οι «Επικίνδυνες αποστολές πάντα είχαν ένα κεντρικό διακύβευμα, με τις απαραίτητες πινελιές χιούμορ και ρομάντζου, πράγμα που συμβαίνει και στην «Έσχατη τιμωρία», όπου θίγεται το θέμα της τεχνητής νοημοσύνης.
ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ
SMALL THINGS LIKE THESE
Σκηνοθεσία: Τιμ Μιέλαντς.
Πρωταγωνιστούν: Κίλιαν Μέρφι, Έμιλι Γουάτσον.
Διάρκεια: 98 λεπτά
Ώρα έναρξης: Δευτέρα – Τετάρτη 21.00
O Μπιλ Φέρλονγκ, ένας προμηθευτής καυσόξυλων, ζει τίμια και ήσυχα σε μια εργατική κωμόπολη της Ιρλανδίας το 1985 μαζί με τις τέσσερις κόρες του, οι οποίες φοιτούν και στο καθολικό σχολείο, και τη σύζυγό του, που του επισημαίνει ότι περνάει μια απροσδόκητη κρίση. Στην πραγματικότητα, ο Μπιλ συχνά ανατρέχει στο παρελθόν, όταν μεγάλωνε με τη μητέρα ως «μπάσταρδος», περιμένοντας έναν πατέρα που ποτέ δεν ήρθε. Όταν μια μέρα παραδώσει ένα φορτίο στο μοναστήρι της περιοχής, θα έρθει αντιμέτωπος με ένα σκοτεινό μυστικό: πως οι καλόγριες έχουν μαζέψει ανήλικες κοπέλες, που έχουν μείνει έγκυες εκτός γάμου, και τις εκμεταλλεύονται στεγνά. Τότε, εκείνος βρίσκεται σε δίλημμα: πρέπει να μιλήσει, ή να συνεχίσει τη ζωή του, χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την επιβίωση της οικογένειάς του;
Η ιστορία των «πλυντηρίων της Μαγδαληνής» αποτελεί μια ντροπιαστική σελίδα για την καθολική Εκκλησία της Ιρλανδίας, η οποία ποτέ δεν ζήτησε έστω μια «συγγνώμη» για αυτή την εφιαλτική πραγματικότητα, ακόμα κι όταν όλα ήρθαν στο φως και αποδείχτηκαν περίτρανα. Αυτό το ζήτημα θίγει στο εκπληκτικό της βιβλίο η Κίγκαν, η οποία μάλιστα το αντιμετωπίζει μέσα από την οπτική ενός άνδρα, που είναι γιος μιας γυναίκας, η οποία έζησε στο περιθώριο εξαιτίας κοινωνικών προκαταλήψεων, αλλά και πατέρας τεσσάρων κοριτσιών, που σύντομα θα έρθουν αντιμέτωπες με έναν κόσμο πολύ σκληρό για τις γυναίκες.
Με βασικό άξονα την ενοχή που κάποιος φορτώθηκε χωρίς να ευθύνεται, την ενοχή που μας βαραίνει επειδή έτσι αποφάσισε ένα σύστημα, και κυρίως την ενοχή για να μη μιλάς, όταν βλέπεις την αλήθεια, το «Μικρά πράγματα σαν κι αυτά» εστιάζει όχι μόνο στη συγκεκριμένη υπόθεση, αλλά στα τραύματα που τελικά κουβαλάμε και στις ευθύνες που έχουμε για όσα συμβαίνουν γύρω μας, με έναν αφοπλιστικό, τρυφερό τρόπο, χωρίς να κουνάει το δάχτυλο. Με μια «διακριτική «κινηματογράφηση, ο Μίλαντς δεν θα δείξει, αλλά θα μιλήσει για όλες εκείνες τις μικρές και φαινομενικά ασήμαντες λεπτομέρειες που μας καθορίζουν, ή μας στοιχειώνουν. Ο Κίλιαν Μέρφι με το αφοπλιστικό του βλέμμα, άλλοτε αθώο και πληγωμένο, άλλοτε βαθιά κουρασμένο, παραδίδει ακόμα μια σημαντική ερμηνεία, κατακρημνίζοντας την εικόνα του σκληρού, αλλά ευάλωτου μάτσο άνδρα. Μαζί του, η Έμα Γουότσον (βραβείο ερμηνείας στο Φεστιβάλ Βερολίνου) με τα σφιγμένα της χείλη, ως ηγουμένη της Μονής, δίνει σάρκα και οστά στην υποκρισία της Εκκλησίας.
BABYGIRL
Σκηνοθεσία: Χαλίνα Ρέιν.
Πρωταγωνιστούν: Νικόλ Κίντμαν, Αντόνιο Μπαντέρας.
Διάρκεια: 114 λεπτά
Ώρα έναρξης: Δευτέρα – Τετάρτη 22.45
H πολυσυζητημένη ταινία της Χαλίνα Ρέιν, που χάρισε στην Νικόλ Κίντμαν το βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού στη Βενετία και μια υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα.
H Ρόμι είναι μια επιτυχημένη CEO μιας πανίσχυρης εταιρείας, που κατασκευάζει ρομπότ. Αγαπάει τον τρυφερό σύζυγό της, που είναι θεατρικός σκηνοθέτης, και τις δύο έφηβες κόρες της. Η ζωή της στο αριστοκρατικό της διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη και στο γραφικό εξοχικό της οικογένειας στα βόρεια της πολιτείας μοιάζει ιδανική. Μόνο που η Ρόμι στερείται κάτι βασικό: δεν έρχεται σε οργασμό με τον άνδρα της και γι’ αυτό καταφεύγει μετά από τη μεταξύ τους συνεύρεση στο να αυτοϊκανοποιείται, βλέποντας πορνό. Μέχρι που συναντάει έναν νεαρό ασκούμενο, ο οποίος αναγνωρίζει εξαρχής τις πιο κρυφές της επιθυμίες. Γρήγορα οι μάσκες μεταξύ τους θα πέσουν και θα ξεκινήσει μια θυελλώδης ερωτική σχέση, που θυμίζει τις «9/12 εβδομάδες». Όταν η Ρόμι συνειδητοποιήσει ότι κινδυνεύει να χάσει τα πάντα, θα είναι πια πολύ αργά να σταματήσει τη σαρκική επιθυμία, που ξύπνησε μέσα της.
Η ηθοποιός και σκηνοθέτης, ανοίγει παράλληλα μια σειρά από θέματα: το χάσμα των γενεών, τις σχέσεις εξουσίας, που διαρκώς εναλλάσσονται, αφού η Ρόμι και ο νεαρός εραστής της έχουν και επαγγελματικές σχέσεις, αλλά και κάποιες παραμέτρους του #Metoo. Μια σταρ του βεληνεκούς της Νικόλ Κίντμαν πολύ δύσκολα θα δεχόταν σήμερα έναν ρόλο με τόσες ερωτικές σκηνές, όμως σίγουρα αυτή δεν είναι ούτε η πιο τολμηρή, ούτε η πιο θαρραλέα της εμφάνιση. Μαζί με τον εξαιρετικό Χάρις Ντίκινσον, προσπερνούν σημεία που στα χέρια άλλων ηθοποιών μπορεί να έμοιαζαν ακόμα και αστεία και δίνουν στο εγχείρημα της Ρέιν μια ψυχολογική διάσταση.
.
CINE ΑΕΛΛΩ
Ελ. Βενιζέλου 12 – Ραφήνα
Τηλ.: 2294023420