Με την ολοκλήρωση και το επίσημο κλείσιμο της αντιπυρικής περιόδου, ο κ. Μάνος Τσαλιαγκός, της Πολιτικής Προστασίας Ραφήνας Πικερμίου προέβη σε μια ανάρτηση-απολογισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκφράζοντας τις θερμές του ευχαριστίες
Ο κ. Τσαλιαγκός τόνισε τη σπουδαιότητα της συνεργασίας, απευθυνόμενος στο σύνολο των εμπλεκόμενων δυνάμεων:
«Με το κλείσιμο της αντιπυρικής περιόδου, θέλω μέσα από καρδιάς να ευχαριστήσω εθελοντές και προσωπικό για την συνεργασία!
Μια αντιπυρική χωρίς ιδιαίτερα συμβάντα στην περιοχή μας, όχι γιατί ήμασταν καλοί απλά ήμασταν τυχεροί.»



















































