Πλήθος πιστών βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής (11/7) στον Ιερό Ναό της Αναλήψεως στη Διασταύρωση για τη γιορτή του Αγίου Παϊσίου
Η κα Άννα Πετρίδου σε ανάρτηση της αναφέρει:
Πανηγυρικός εσπερινός στο παρεκκλήσιο του Αγίου Παισιου στην Ανάληψη Ραφήνας.
Πλήθος κόσμου από νωρίς γέμισε το παρεκκλήσιο, αλλά και τον έξω χώρο για την αγρυπνία στην μνήμη του. Η Χορωδία των νεαρών ιεροψαλτων μας κατέπληξε με τον άψογο συντονισμό τους και τις όμορφες φωνές τους.
Μπράβο στα παιδιά. Χρόνια πολλά, Βοήθεια μας ο Άγιος Παΐσιος και του χρόνου με υγεία!


























































