Σπίρτζης για Αττική Οδό & Προαστιακό: Στόχος να συνδέσουμε οδικά και σιδηροδρομικά τα λιμάνια της Ραφήνας & του Λαυρίου

Tο πρώτο εξάμηνο του 2019 θα έχουν ολοκληρωθεί πλήθος διαδικασιών για έργα υποδομής ώστε να έχει η Ελλάδα πρόγραμμα άνω των 5 δισ. ευρώ συμβασιοποιημένων διαγωνισμών που θα προσφέρουν χιλιάδες θέσεις εργασίες για τα πολλά επόμενα χρόνια, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά.

Μεταξύ των έργων που υλοποιούνται και προωθούνται περιλαμβάνονται το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο διακομιστικό-εμπορευματικό κέντρο της Ευρώπης στο Θριάσιο, η επέκταση του Μετρό της Αθήνας με την γραμμή 4, η επέκταση του Προαστιακού και της Αττικής Οδού ως το Λαύριο και την Ραφήνα, η περιφερειακή Αιγάλεω, το εθνικό δίκτυο της βορειοδυτικής Πελοποννήσου και της βόρειας Κρήτης, ο Ε65 προς τα Τρίκαλα, όπως και το αεροδρόμιο στο Καστέλλι του Ηρακλείου.

Αναφορικά με τις μεταφορές εντός λεκανοπεδίου της πρωτεύουσας, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι «έχει ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία για την πρώτη φάση της Γραμμής 4, «ωριμάζει» η δεύτερη φάση και οι επεκτάσεις του μετρό προς την δυτική Αττική και προς το Μαρούσι … θεωρούμε ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019 θα έχουν ολοκληρωθεί πλήθος από αυτές τις διαδικασίες, για να έχει η χώρα ένα πρόγραμμα άνω των 5 δισ. ευρώ συμβασιοποιημένων διαγωνισμών, που θα προσφέρουν θέσεις εργασίες για τα πολλά επόμενα χρόνια».

Προς Λαύριο, όπως είπε σε άλλο σημείο, «η προτεραιότητα αφορά την επέκταση του Προαστιακού και αυτή την περίοδο «ωριμάζουν» οι μελέτες, ώστε να αξιοποιηθεί και το λιμάνι του Λαυρίου, να μην είναι συσσωρευμένα τα δρομολόγια στον Πειραιά, τόσο για την ακτοπλοΐα όσο και για άλλες δραστηριότητες».

Συνολικά, οι σχεδιαζόμενες επεκτάσεις του οδικού δικτύου και ειδικά της Αττικής Οδού «δεν αφορούν επέκταση υπάρχουσας σύμβασης αλλά του φυσικού αντικειμένου των υποδομών», όπως διευκρίνισε. Στόχος είναι τελικά «να συνδέσουμε οδικά και σιδηροδρομικά τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου, αλλά και επιτέλους να φτιαχτεί η σύνδεση της λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό και να συνεχιστεί η Αττική Οδός από την Κατεχάκη μέχρι την Βουλιαγμένης, όπως και η Περιφερειακή Αιγάλεω που επιτέλους πρέπει να υλοποιηθεί για να δώσει λύση στα βαριά προβλήματα μεταφορών που υπάρχουν στην δυτική Αττική».

Ολοκληρώνεται επίσης τις επόμενες ημέρες για την Αττική και εντός του 2018 για την Θεσσαλονίκη ο κεντρικός σχεδιασμός των μαζικών μεταφορών, όπως είπε, χαρακτηρίζοντας «τραγικό» π.χ. να καταλήγουν στο Θησείο τα ΚΤΕΛ από όλη την δυτική Αττική, όταν διέρχονται από πολλούς σταθμούς του μετρό και του Προαστιακού, όπως και τα αντίστοιχα της ανατολικής και νότιας Αττικής που καταλήγουν στο Πεδίο του Άρεως.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.