Την Τετάρτη 1 Απριλίου 2026, ο Δήμαρχος Παλλήνης, Χρήστος Αηδόνης, συναντήθηκε στο Δημαρχείο Παιανίας με τον Δήμαρχο Παιανίας, Ισίδωρο Μάδη, σε μία συνάντηση εργασίας που επικεντρώθηκε σε ζητήματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος για τους δύο γειτονικούς δήμους.
Στη συζήτηση, εξετάστηκαν χρονίζοντα θέματα που επηρεάζουν την καθημερινότητα των δημοτών, με στόχο την εύρεση κοινών λύσεων και τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης επιβεβαιώθηκε η θετική και εποικοδομητική συνεργασία μεταξύ των δύο Δημάρχων, με γνώμονα την προώθηση της ανάπτυξης και της ευημερίας των τοπικών κοινωνιών.
















































