TAZ: Ρίξτα άντρα να στα κάνω χάντρα…

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος φυσιολογικός άνθρωπος που μισεί ή αντιπαθεί την Άντζελα Δημητρίου, εκτός από τον Λαζόπουλο που δεν συμπαθεί ούτε το μουστάκι του για αυτό και το βάφει.

Ειλικρινά το λέω, πρέπει να έχεις απωθημένα κακίας για να τα βάλεις μαζί της. Ναι, ομολογουμένως το ψωνισμένο της τουπέ μπορεί να σε εκνευρίσει αλλά σε μια δεύτερη ανάγνωση είναι κι αυτό μέρους του πακέτου που την καθιστά εναλλακτικό είδωλο.

Δεν υπερβάλλω, αρχίζω να πιστεύω πως η Άντζελα είναι ότι πιο ροκ υπάρχει στην ελληνική σοουμπίζνα με δόση γαρυφαλλοπατημένου Λας Βέγκας σε σκηνικό κόντρα πλακέ χρυσαφί, βαμμένο από αερογράφο.

Το να μην τη γουστάρεις είναι δικαίωμα σου αλλά αυτό απέχει πολύ από το να την πολεμάς εμμονικά. Βασικά γενικότερα το να πολεμάς κάποιον εμμονικά δηλώνει ότι έχεις σοβαρό ψυχολογικό πρόβλημα αλλά το κόβω εδώ γιατί δεν έχω καμία όρεξη να ασχοληθώ ξανά με τον Λαζόπουλο. Σε αυτό το πλαίσιο, η ατάκα της που δημιούργησε τέτοιο σάλο στη διαφήμιση των Jumbo, όταν κρατώντας ένα κόκκινο αβγό, προκαλεί έναν άλλο κύριο πάλι με κόκκινο αβγό (σημειολογικά όλο αυτό με τα κόκκινα παραπέμπει σίγουρα στον Τσίπρα) λέγοντάς του «χτύπα σαν άντρας» απευθύνεται σε όσους δεν χάνουν ευκαιρία να της επιτεθούν ή να σπάσουν πλάκα μαζί της.

Ναι, η αλήθεια είναι πως Λαίδη δίνει αρκετές αφορμές για να σπάσεις πλάκα μαζί της. Το ίδιο όμως κάνει σε άλλη στρατόσφαιρα, κοινό και μέγεθος και η Μαντόνα. Γιατί μια γυναίκα 60 χρονών, παραμορφωμένη από τις πλαστικές που βγάζει συνέχεια τον κξώλο της έξω και μετά κλαίει στη σκηνή για το παιδί της που της λείπει, είναι πιο αξιοπρεπής από άλλη μια γυναίκα, πάνω κάτω της ίδιας ηλικίας, επίσης παραμορφωμένη από τις πλαστικές, που κλαίει για τις 175 εκτρώσεις της; (και τουλάχιστον δεν βγάζει τον κώλο της έξω). Ότι κι αν είναι η Άντζελα κανείς δεν μπορεί να της αρνηθεί πως έχει γράψει ιστορία στο λαϊκό καψουροτράγουδο και στην τελική, πραγματικά, οι στίχοι των τραγουδιών της δεν είναι χειρότεροι από της Μαντόνα: «Μπαμπά μη μου κάνεις κύρηγμα, θα κρατήσω το παιδί μου» (“Papa don’t preach”);

Στα 60 της η Μαντόνα βγάζει ουσιαστικά τα λεφτά της μόνο από τις συναυλίες της, τις διαφημίσεις και την Καμπάλα γιατί από πωλήσεις δίσκων πάει άπατη. Στην ίδια ηλικία η Άντζι της οποίας επίσης οι δίσκοι πάνε άπατοι, βγάζει τα λεφτά της από συναυλίες τουρνέ στην Καβάλα. Και διαφημίσεις, δηλαδή την εξής μία, αυτή των Jumbo που έχει κάνει τεράστιο σουξέ και πραγματικά αν ήμουν διευθυντής της διαφημιστικής εταιρείας που την ανέλαβε, θα έδινα μπόνους 10χίλιαρο σε όποιον την σκέφτηκες. Θυμάμαι τις ηλίθιες μικροαστικά υστερικές αντιδράσεις μου όταν είχε κυκλοφορήσει η πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo με την Κατερινάρα την Στανίση και θέλω να με μουντζώσω.

Τι κιτσαριό την είχα πει, τι ντροπή, τι αντιαισθητικό ντελίριο και πολλά άλλα. Μου αρέσει που είμαι και κριτικός κινηματογράφου ο παπάρας κι ενώ όταν βλέπω τις ηρωίδες του Αλμοδόβαρ να κατουράνε στο πάτωμα χειροκροτώ, με την Στανίση έπαθα ηθική και αισθητική κρίση.

Το ίδιο ακριβώς που έπαθαν οι φυματικοί πολιτικά ορθοί προστάτες της τάξης των πραγμάτων, όσον αφορά τη θεϊκή διαφήμιση της Άντζελας. Οι μισοί ξίνισαν για το γενικότερο κιτς της υπόθεσης (που σκηνοθετικά είναι από τα πιο προσεγμένα που έχω δει σε ελληνική διαφήμιση). Κάποιοι άλλοι άρχισαν την ψυχολογική κοινωνιολογική μπουρδολογία λέγοντας ότι με τη φράση της Άντζελας «χτύπα σαν άντρας» προωθεί την άσκηση βίας από τους άντρες απέναντι στις γυναίκες. Ναι κούκλα μου, κι εκείνη η διαφήμιση για το παγωτό γρανίτα που έλεγε «σπρώξε γλύψε για να την απολαύσεις» ήταν παρότρυνση για τα ανήλικα να κάνουν στοματικό σεξ.

Όλοι έχουν να πούνε κάτι για την Άντζελα γιατί είναι εύκολος στόχος. Δεν θυμάμαι κάποιον λέει το ίδιο για τη Λίάνα Κανέλη όταν διαφήμιζε τα κατεψυγμένα λαχανικά Froza ή την Θέμιδα Μπαζάκα να μετράει τα φύλλα ενός κωλόχαρτου για να μας πει πόσο μαλακά είναι και τη Μιμή Ντενίση να έχει τη δούλα μετά από μια κουραστική μέρα στο θέατρο να της φοράει παντόφλες Μigato (είχε αλλεργία στις γάτες και ήθελε γούνα από Μη Γάτο).

Ή τους διάφορους σταρ του Χόλιγουντ που κάνουν διαφημιστικές αρπαχτές από πακοτίνια μέχρι ουίσκι σε Ιαπωνιές και Νήσους του Πάσχα (που είναι και επίκαιρό). Προσωπικά όποτε βλέπω τη διαφήμιση της Άντζελας καραγουστάρω, τη βρίσκω καλύτερη και πιο διασκεδαστική από δέκα ελληνικά κωμικά σίριαλ.

Το πιο σημαντικό από όλα, είναι πως το φιλμάκι είναι στημένο με τέτοιον τρόπο που ενώ στηρίζεται πάνω στη σάτιρα του στιλ της Άντζελας όχι μόνο δεν την γελοιοποιεί αλλά της δίνει την ευκαιρία για μια νέα, αυτοσαρκαστική εμφάνιση του εαυτού της, σε φουλ νεοελληνικό γκλαμοροτζαζ (και 40.000 ευρώπουλα στην τσέπη όπως λένε οι φήμες).

Κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα τελικά η Άντζελα να διαθέτει πολύ περισσότερο ακομπλεξάριστο χιούμορ (κι επιχειρηματικό μυαλό) από όσους σοβαροφανείς ψάχνουν εύκολα θύματα για να ξορκίσουν τις ενοχές τους από το αμάρτημα του αυνανισμού.

***Όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Freddo.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.