Τέλος η δωρεάν στάθμευση στο σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας» του Μετρό


Τον περασμένο Νοέμβριο η “Αττικό Μετρό” προκήρυξε διαγωνισμό για την παραχώρηση ιδιόκτητων χώρων στάθμευσης στους σταθμούς Μετρό «Δουκίσσης Πλακεντίας» και «Χαλάνδρι» σε ιδιώτες.

Επιπλέον έξοδα 120 ευρώ το μήνα για όσους θέλουν να παρκάρουν το ΙΧ τους και να πάρουν το μετρό από τη Δουκίσσης Πλακεντίας για να πάνε στη δουλειά τους.

Ο χώρος στάθμευσης πλησίον του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας έχει εμβαδόν 15.200 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει περίπου 500 θέσεις στάθμευσης. Και το ερώτημα τώρα είναι πόσοι από αυτούς τους 500 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που χρησιμοποιούσαν καθημερινά αυτές τις θέσεις για να παρκάρουν το αυτοκίνητό τους και να μπουν στο Μετρό, θα εξακολουθήσουν να το κάνουν επί πληρωμή, αλλά και το πού θα παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους όσοι δεν θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν περί τα έξι ευρώ την ημέρα, αφού, σύμφωνα με το Γιάννη Μυλωνάκη, δημοτικό σύμβουλο Αγίας Παρασκευής, “οι άνθρωποι που έως τώρα πάρκαραν δωρεάν, για να πάνε στην εργασία τους, τώρα καλούνται να πληρώσουν, περίπου, 120 ευρώ το μήνα, συν το εισιτήριο του Μετρό”.

“Όταν το πάρκινγκ θα ξεκινήσει τη λειτουργία του ως ιδιωτικό θα επικρατήσει χάος”

Σύμφωνα με τους όρους της μίσθωσης, η χρέωση της στάθμευσης για τις τέσσερις πρώτες ώρες δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 2 ευρώ και η δωδεκάωρη τα 6 ευρώ. Όσοι αντέχουν το επιπλέον κόστος, θα το πληρώσουν και θα αφήσουν το αυτοκίνητό τους στο πάρκινγκ. Κάποιοι άλλοι θα αναζητήσουν αλλού χώρο για να το αφήσουν, με αποτέλεσμα η περιοχή να επιβαρυνθεί. Τις τελευταίες δυο εβδομάδες ημέρες που το συγκεκριμένο πάρκινγκ ήταν κλειστό προκειμένου να γίνουν οι εργασίες διαμόρφωσής του για να μπορεί να δέχεται αυτοκίνητα επί πληρωμή, σύμφωνα με το Γιάννη Μυλωνάκη “στην περιοχή επικρατούσε χάος, υπήρχε τεράστιο πρόβλημα”. “Ειδικά το πρωί, που ανοίγουν τα σχολεία που βρίσκονται εκεί κοντά, υπήρχαν παντού παρκαρισμένα αυτοκίνητα και παράπονα από τους κατοίκους ότι οδηγοί πάρκαραν μπροστά στις πυλωτές και έκλειναν τις εισόδους των σπιτιών τους” προσθέτει και εκτιμά ότι παρόμοιο χάος θα επικρατήσει στην περιοχή και τις επόμενες ημέρες που το πάρκινγκ θα ξεκινήσει τη λειτουργία του ως ιδιωτικό.

Να υπάρξουν ανταποδοτικά οφέλη

Σήμερα, μετά από σχεδόν δεκαπέντε ημέρες που ήταν κλειστό, το πάρκινγκ άνοιξε για τα αυτοκίνητα, χωρίς να χρεώσει όσους πάρκαραν εκεί. “Τις επόμενες μέρες θα λειτουργεί πιλοτικά και άμεσα θα ξεκινήσει να λειτουργεί με πληρωμή” σύμφωνα με το Γιάννη Μυλωνάκη, ο οποίος θεωρεί ότι ο δήμος Αγίας Παρασκευής , του οποίου οι κάτοικοι πλήττονται από τη συγκεκριμένη αλλαγή, αφού πολλοί από αυτούς επιβιβάζονται καθημερινά από το συγκεκριμένο σταθμό για να πάνε στην εργασία τους, “σαφέστατα ολιγώρησε, γιατί όφειλε να γνωρίζει ότι αυτό θα συμβεί και να λάβει μέτρα και για όσους μετακινούνται και για όσους διαμένουν εκεί”.

Οι δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης στην Αγία Παρασκευή ανέδειξαν το θέμα και κατέθεσαν αίτημα για τη συζήτησή του στο Δημοτικό Συμβούλιο, προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις που θα ανακουφίσουν τους κατοίκους. Σύμφωνα με το Γιάννη Μυλωνάκη, κάποια από τα μέτρα που θα μπορούσαν να ληφθούν, είναι τα εξής: “Πρέπει, αρχικά, να γίνει μια συνάντηση με τη διοίκηση της “Αττικό Μετρό” έτσι ώστε να δούμε τι μέλλει γενέσθαι. Στους κατοίκους της Αγίας Παρασκευής που μετακινούνται καθημερινά με το Μετρό και στάθμευαν εκεί θα πρέπει να προβλεφθεί μια έκπτωση από την “Αττικό Μετρό” και με κάποιον τρόπο, με κάποια συγκοινωνία, να τους εξυπηρετήσει. Θα πρέπει και ο Δήμος να βρει λύσεις. Μπορεί να δημιουργήσει ειδικό δρομολόγιο δημοτικής συγκοινωνίας για αυτούς τους ανθρώπους. Η περιοχή θα επιβαρυνθεί πάρα πολύ με αυτήν την αλλαγή και θα πρέπει να υπάρξουν κάποια ανταποδοτικά οφέλη. Εμείς έχουμε προτείνει η “Αττικό Μετρό” να χρηματοδοτήσει την ελεγχόμενη στάθμευση σε αυτήν την περιοχή της Αγίας Παρασκευής, έτσι ώστε οι κάτοικοι να μπορούν να παρκάρουν και οι επισκέπτες να πληρώνουν. Μια άλλη πρόταση είναι να “υιοθετηθούν” από την “Αττικό Μετρό” δυο παιδικές χαρές και μια πλατεία, που βρίσκονται στην περιοχή και να συντηρούνται από αυτήν”.

Ρεπορτάζ: Έφη Κουλοχέρη

newsit.gr

Διαβάστε επίσης