Το μεγάλο φαγοπότι της λίστας Πέτσα! Oλοι οι καλοί χωράνε…

Μπορεί η κυβέρνηση επί 90 μέρες (!!!) να έκανε… ελέγχους για να δώσει επιτέλους στη δημοσιότητα τη “λίστα Πέτσα” με τα ποσά που χορηγήθηκαν ανά μέσο ενημέρωσης από τις καμπάνιες για την πανδημία, όμως τώρα είναι που λύθηκαν όλες μας οι απορίες.

Απορίες για τα πως και τα γιατί. Τα… “μαγειρέματα”, η αδιαφάνεια, τα ζεστά λεφτά σε φίλους και ημέτερους, σε εφοπλιστές και καρδιακούς φίλους, ακόμα και σε ΜΜΕ που δεν υπάρχουν ή στην καλύτερη φυτοζωούν μια και η επισκεψιμότητά τους είναι στο… πουθενά.

Φυσικά και αστειευόμαστε ότι μας λύθηκαν όλες οι απορίες. Ίσα ίσα που κατάφερε να δημιουργήσει νέα ερωτήματα και να αφήσει αφώτιστες αρκετές πτυχές της υπόθεσης.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, είπε ότι αφού πρώτα έκαναν τους ελέγχους (!!!) «εν συνεχεία εστάλη ο σχετικός κατάλογος για τις πληρωμές στο υπουργείο Οικονομικών».

Λείπουν βέβαια τα κριτήρια με τα οποία έγινε η κατανομή της διαφήμισης ανά μέσο και ποιος αποφάσισε ποια μέσα θα αποκλειστούν από τη διαφήμιση. Λεπτομέρεια θα πείτε…

Επειδή ο κ. Πέτσας από τη μεριά του δήλωσε ότι όλα είναι διαφανή και νόμιμα, δεν θα είναι δύσκολο να απαντήσει σε αυτές τις νέες απορίες που δημιούργησε η δημοσιοποίηση της λίστας. Αυτό άλλωστε ζητούν από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο και όλες οι δημοσιογραφικές ενώσεις: Ποια τα κριτήρια τα οποία ίσχυσαν για τα ΜΜΕ, σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή ή τον αποκλεισμό από τις καμπάνιες, ποιος φορέας αποφάσισε για την επιλογή ή τον αποκλεισμό τους, ποια τα κριτήρια κατανομής των ποσών. Επίσης να δοθούν στη δημοσιότητα οι εντολές καταχωρήσεων προς τα ΜΜΕ και τέλος να απαντηθεί εάν σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ τηρήθηκε η προϋπόθεση εγγραφής τους στο Μητρώο Ηλεκτρονικών Μέσων.

Το media shop Ιnitiative για το αριστούργημα της διανομής του ποσού των 19 εκατ. ευρώ έλαβε αμοιβή 412 χιλιάδες ευρώ-όχι και άσχημα, ε; Αναρωτιέται κανείς εάν με τον ίδιο τρόπο μοιράζει και τα λεφτά των υπολοίπων δημοσίων οργανισμών που το εμπιστεύονται αλλά και των επιχειρηματικών ομίλων-πελατών του επίσης. Κι αυτό δεν αφορά φυσικά μόνο την Initiative αλλά και άλλα media shops (όχι όλα) που λειτουργούν με παρόμοιες λογικές.

Όπως αντιλαμβάνεστε ο τρόπος που δουλεύουν ορισμένα media shops έχει άμεση επίπτωση στη βιωσιμότητα των μέσων και αυτό με τη σειρά του στη ποιότητα της ενημέρωσης, της δημοσιογραφίας και τελικά στη λειτουργία της δημοκρατίας μας.

Στη λίστα πάντως εμφανίζονται, με μικρά ποσά, είναι η αλήθεια, της τάξεως δηλαδή των 1.000 ευρώ, διάφορα ανύπαρκτα σάιτ. Βλέπουμε την argolikianaptiksi, μεταξύ άλλων, όπως και τη diavouleusi, το askmen.gr, που το συναντούμε εν προκειμένω ως gr.askmen.com, να λαμβάνει το ποσό των 5.000 ευρώ, καθώς και το axiaplus.gr, που τώρα μεταβαπτίστηκε σε axianews.gr. Eπίσης, το cretavoice.gr, το paragogi.net που λαμβάνει και αυτό 5.000 ευρώ. Το Karatzova.com, την Korinthiaki.gr, το Lepantortv.gr όπως και τα blog newscardia.blogspot.com και orchomenos-pressblogspot.com. Το thessalikesepiloges.gr της Δ. Δημητρακοπούλου, εκδότριας της εφημερίδας «Θεσσαλία». Στην πλειονότητά τους αυτά τα σάιτ ήταν ανενεργά. Μετά τη δημοσιοποίηση όμως της λίστας αποφάσισαν να αναρτήσουν σε ένδειξη καλής θέλησης μερικές ειδήσεις!!!

  • Φωτό από newsbreak.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.