Μαραθώνας: «Branding – The City of Marathon», μια σπουδαία ημερίδα από την «Timothy’s Family»

Ο Μαραθώνας αποτελεί μία ιστορική περιοχή με πολλά στοιχεία που την καθιστούν μοναδική στον κόσμο…

Εδώ και χρόνια, πόλεις του εξωτερικού δημιουργούν την εικόνα τους και την διαχειρίζονται εποικοδομητικά στοχεύοντας στην προσέλκυση:
α) επενδύσεων,
β) επιχειρήσεων,
γ) εργαζόμενων στις επιχειρήσεις αυτές,
δ) μόνιμων κατοίκων και
ε) τουριστών
μέσω οργανωμένου σχεδίου marketing και branding.
Προς την κατεύθυνση αυτή η εταιρεία γενικού τουρισμού Timothy’s Travel οργανώνει σειρά δράσεων, με πρώτη εκ των οποίων Hμερίδα με τίτλο «Branding – The City of Marathon», την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017 στο ξενοδοχείο Golden Coast στον Μαραθώνα.

Η επιτυχία του σχεδίου αυτού εξαρτάται κατά πολύ από τον προσδιορισμό των θετικών ειδικών (λειτουργικών και μη) χαρακτηριστικών της πόλης, στα οποία περιλαμβάνονται η ιστορία της, η γενική της εμφάνιση, η αρχιτεκτονική της, τα αξιοθέατά της, τα δημογραφικά της στοιχεία, οι οικονομικές της δυνατότητες, η διακυβέρνησή της, η αίσθηση που έχουν οι κάτοικοι για την πόλη τους, αλλά σε μεγάλο βαθμό η συναντίληψη που έχουν οι αρχές της πόλης και οι κάτοικοί της σχετικά με τις βασικές αξίες και την ταυτότητα της πόλης.

Το Πρόγραμμα της Hμερίδας

09:00 – 09:30 Εγγραφές

09:30 – 10:00

Τελετή έναρξης / Χαιρετισμοί
— Πρόεδρος οργανωτή φορέα
— Εκπρόσωποι συνδιοργανωτών, αθλητικών, πολιτιστικών, πολιτικών φορέων
— Βραβεύσεις

10:00 – 10:15
Νίκος Χατζηκωνσταντής / CEO D.G.W. Travel “Timothy’s Family”
Θέμα: Η αναγκαιότητα για τον Μαραθώνα να αποκτήσει ένα σχέδιο marketing
και branding

10:15 – 10:30
Παναγιώτης Δημάκος / Α΄ Αντιπρόεδρος ΣΕΓΑΣ, Πρόεδρος Οργανωτικής
Επιτροπής του Αυθεντικού Μαραθωνίου Δρόμου της Αθήνας
Θέμα: Μαραθώνιος Αθήνας & Δήμος Μαραθώνος

10:30 – 10:45
Αλέξης Δέφνερ / Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Θέμα: Η εμπειρία από την εκπόνηση των στρατηγικών σχεδίων
μάρκετινγκ/branding Κοζάνης και Λάρισας

10:45 – 11:00
Νέλλα Γκόλαντα / Γλύπτης Αστικού Τοπίου Μεγάλης Κλίμακας
Θέμα: Η διεθνής αναγνώριση και βράβευση των γλυπτών αρχιτεκτονικών τοπίων
στην Ελλάδα: Η περίπτωση του Μαραθώνα και του Αν. Πεντελικού
“Branding – The City of Marathon” Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

11:00 – 11:15
Νίκος Καραχάλης / Δρ., Μέλος ΣΕΠ ΕΑΠ / Επιστημονικός Συνεργάτης
Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας & Πολιτικής Πανεπιστημίου
Θεσσαλίας
Θέμα: Διαδικασίες σχεδιασμού στρατηγικών μάρκετινγκ / branding πόλεων με
την συμμετοχή των πολιτών και των φορέων

11:15 – 11:30
Τάσος Οικονομόπουλος / Καθηγητής Α.Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας, Μέλος
Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Μαραθώνος
Θέμα: Στρατηγικός τουριστικός σχεδιασμός Δήμου Μαραθώνα

11:30 – 11:45
Γιάννης Παπαδάτος / Επικ. Καθηγ. Αρχαιολογίας, Τμήμα Ιστορίας &
Αρχαιολογίας, ΕΚΠΑ
Γιώργος Βαβουρανάκης / Επικ. Καθηγ. Αρχαιολογίας, Τμήμα Ιστορίας &
Αρχαιολογίας, ΕΚΠΑ
Μάρλεν Μούλιου / Λέκτορας Μουσειολογίας, Τμήμα Ιστορίας &
Αρχαιολογίας, ΕΚΠΑ
Θέμα: Ανοικτές ανασκαφές, δημόσια αρχαιολογία και κοινό: Η εμπειρία της
πανεπιστημιακής ανασκαφής του ΕΚΠΑ στο Μαραθώνα

11:45 – 12:15 Διάλειμμα / Καφές

12:15 – 12:30
Γιάννης Κουζάκος / Μαθηματικός, Ιδρυτής & Μέτοχος Εκπ. Ομίλου Κέντρων
Μελέτης & Δημιουργικής Απασχόλησης “Study Lab”
Μαρία Ρούση / Φυσικός, Φροντιστής, Ιδρυτής & Μέτοχος Εκπαιδευτικού
Ομίλου “Προοπτική”
Θέμα: Η Μαραθώνια Ιδέα ως μια αφορμή για διαδραστική μάθηση –
Εκπαιδευτικός Τουρισμός
“Branding – The City of Marathon” Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

12:30 – 12:45
Σπύρος Ζαγάρης / Πρέσβης της Φλόγας του Μαραθωνίου Δρόμου, Μέλος
Οργανωτικής Επιτροπής του Αυθεντικού Μαραθωνίου Δρόμου της Αθήνας
Θέμα: Ο Μαραθώνιος & η φλόγα του Μαραθωνίου Δρόμου – Η βάση του
branding Marathon

12:45 – 13:00
Δημήτρης Τριανταφυλλίδης / International Branding Consultant
Θέμα: Η αλχημεία του Branding

13:00 – 13:15
Μιλτιάδης Λάζογλου / Δρ., Πολεοδόμος – Χωροτάκτης, Ελληνική Εταιρεία
Περιβάλλοντος & Πολιτισμού
Θέμα: “Περιβάλλον, Πολιτισμός & Branding: Η περίπτωση του Μαραθώνα”

13:15 – 14:15 Διάλειμμα

14:15 – 14:30
Μάνος Καβαρνός / Οικονομολόγος, Διευθυντής Μάρκετινγκ ΕΤΕΑΝ
Θέμα: Τι είναι η πόλη μας; Θέματα & προοπτικές για το Μαραθώνα

14:30 – 14:45
Κωστής Μοχιανάκης / Διευθυντής Προγραμματισμού, Οργάνωσης &
Πληροφορικής Δήμου Ηρακλείου, Διαχειριστής του blog “citybranding.gr”
Θέμα: Ηράκλειο, έξυπνη πόλη: Ένα πετυχημένο παράδειγμα υλοποίησης
πολιτικών branding

14:45 – 15:00
Αυγή Περσίδη Βαλλερά / Σύμβουλος Ανάπτυξης στον Τουρισμό
Θέμα: City branding: Τουρισμός & νέες τεχνολογίες

15:00 – 16:00 Συζήτηση / Συμπεράσματα

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.