Προχωρά από το Υπ. Υποδομών το σχέδιο για ΚΤΕΛ με εισιτήριο Αστικού – Πριν το τέλος του ’18 και στη Ραφήνα

Στενή συνεργασία με κοινό σχεδιασμό δρομολογίων από τον ΟΑΣΑ αναμένεται να ξεκινήσουν προς τα τέλη της χρονιάς ο Οργανισμός και τα ΚΤΕΛ Αττικής.

Την περίοδο αυτή ετοιμάζεται νομοθετική ρύθμιση βάσει της οποίας ο ΟΑΣΑ θα έχει τη δυνατότητα να εγκρίνει το έργο των ΚΤΕΛ το οποίο στη συνέχεια Θα επικυρώνεται με απόφαση του υπουργού Μεταφορών

Την ίδια στιγμή εξετάζεται και το ενδεχόμενο να μετακινηθούν οι αφετηρίες και το τέρμα των αστικών ΚΤΕΛ της Αττικής από το Πεδίον του Άρεως πιο βόρεια σε ένα σημείο που αναμένεται να προσδιοριστεί μεταξύ των σταθμών του μετρό Εθνική Άμυνα και Δουκίσσης Πλακεντίας με στόχο την αποσυμφόρηση του κέντρου αλλά και τη σταδιακή μετατροπή και των γραμμών των ΚΤΕΛ σε τροφοδοτικές των μέσων σταθερής τροχιάς.

Οι αλλαγές θα συμπέσουν με τη λήξη των συμβάσεων εκτέλεσης έργου από τα ΚΤΕΛ και τον διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί το 2019 για την κάλυψη των γραμμών αυτών

Τα εισιτήρια

Ήδη πάντως η διοίκηση των ΚΤΕΛ Αττικής έχει έρθει σε επαφή με τον δήμαρχο Ραφήνας-Πικερμίου Βαγγέλη Μπουρνού ζητώντας του να μεσολαβήσει στο υπουργείο Μεταφορών προκειμένου από τον προσεχή Σεπτέμβριο η σύνδεση με το λιμάνι της Ραφήνας η οποία ήδη υπάρχει να γίνεται με αντίτιμο ίσο με αυτό του ενιαίου εισιτηρίου για τις αστικές συγκοινωνίες το οποίο θα αποδίδεται εξολοκλήρου στον ΟΑΣΑ που με τη σειρά του θα παρέχει στα ΚΤΕΛ τη χιλιομετρική αποζημίωση που θα συμφωνηθεί

Έχουμε ήδη μεταφέρει το αίτημα στο υπουργείο επισημαίνει στο Εθνος ο κ Μπουρνούς και προσθέτει, Είναι πολύ σημαντικό για τους κατοίκους και τους επισκέπτες. Σήμερα πρέπει να πληρώσουν περίπου 2,5 ευρώ στο ΚΤΕΛ για να πόνε μέχρι τη Μαυρομματαίων που δεν συνδέεται με κανένα μέσο σταθερής τροχιάς και να προμηθευτούν άλλο εισιτήριο αν θέλουν να μετακινηθούν με τα αστικά μέσα.

Προσθέτει μάλιστα ότι υπάρχει δέσμευση του υπουργείου για σύνδεση του λιμανιού της Ραφήνας με αστικά μέσα στο πλαίσιο του προσεχούς διαγωνισμού δεδομένου ότι πέρσι από αυτό διακινήθηκαν 1,8 εκατ επιβάτες.

Παρά το γεγονός ότι ο ΟΑΣΑ ήδη προετοιμάζει νέο σχέδιο βάσει του οποίου τα ΚΤΕΛ θα μπορούν να εξυπηρετούν και περιοχές οι οποίες σήμερα δεν εξυπηρετούνται από κανένα μέσο δεν έχει υπάρξει μελέτη για αλλαγή στις χρεώσεις

Πηγή: Εφημερίδα “Έθνος”

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.