ΟChris Achter είναι ο ιδιοκτήτης μίας γεωργικής εταιρείας στο Saskatchewan του Καναδά. Η ιστορία του ξεκίνησε όταν αποφάσισε να στείλει ένα thumbs-up emoji (το κλασικό “χεράκι” που λέμε στην Ελλάδα) ως απάντηση στη φωτογραφία ενός συμβολαίου που του είχε σταλεί από έναν αγοραστή το 2021.
Μήνες αργότερα, είχε έρθει η ώρα εφαρμογής του συμβολαίου, που ήταν η παραλαβή εκ μέρους του αγοραστή του λιναρόσπορου που είχε συμφωνηθεί. Τότε ήταν που ξεκίνησε μία ολόκληρη σύγκρουση σχετικά με το κατά πόσο ο Achter πράγματι του χρωστούσε.
Η βάση της σύγκρουσης ήταν τι σημαίνει το thumbs-up emoji και κατά πόσο η χρήση του στο μεταξύ τους chat σήμαινε ότι πράγματι υπήρξε συμφωνία που όφειλαν και τα δύο μέρη να σεβαστούν.
Πιο συγκεκριμένα, ο αγοραστής υποστήριζε ότι το emoji που έστειλε ο Achter ήταν ουσιαστικά απόδειξη της σύμφωνης γνώμης του στο συμβόλαιο. Από την άλλη, ο Achter υποστήριζε ότι μέσω του emoji αυτού ο ίδιος έδειξε ότι είχε λάβει τη φωτογραφία του συμβολαίου αλλά όχι συμφωνία με αυτό.
Φαίνεται όμως ότι το δικαστήριο έκρινε πως δίκιο είχε ο αγοραστής. Πολύ απλά γιατί η επικοινωνία τους είχε επαναληφθεί 24 φορές και είχε εκληφθεί πράγματι ως συμφωνία. Απλά τότε ο Achter απαντούσε με “οκ” και όχι με emoji.
“Κατά τη γνώμη μου, η απαίτηση υπογραφής ικανοποιήθηκε από το emoji με τον αντίχειρα που προέρχεται από τον Chris και το μοναδικό του κινητό τηλέφωνο”, τόνισε ο δικαστής οδηγώντας τον Achter στο να πληρώσει πρόστιμο 43.000 ευρώ για αθέτηση συμβολαίου.
reader.gr