Περιπέτεια για μαθητές που επέστρεφαν από το σχολείο τους, αφού το σχολικό πέρασε από πλημμυρισμένο δρόμο, στον οποίο ακινητοποιήθηκε.
Στα νερά δρόμου στην Αμυγδαλέζα Σταμάτας ακινητοποιήθηκε νωρίτερα το μεσημέρι της σχολικό λεωφορείο.
Το 20θέσιο λεωφορείο πέρασε από την κεντρική πλατεία της περιοχής και κόλλησε στα νερά που είχαν πλημμυρίσει τον δρόμο.
Μέσα στο σχολικό βρίσκονταν τρεις μαθητές, μία δασκάλα κι ένας οδηγός.
Υπάλληλοι του Δήμου έσπευσαν στο σημείο και απομάκρυναν με ασφάλεια τους επιβαίνοντες στο λεωφορείο.



















































