Χαμός για το αν απαγορεύονται τα ποδήλατα στη Λεωφόρο Μαραθώνος!

Χαμός έχει γίνει από τα σχόλια των αναγνωστών του irafina.gr, σχετικά με το κείμενο για το αν απαγορεύονται τα ποδήλατα στη Λεωφόρο Μαραθώνος (Δείτε ΕΔΩ)

Να θυμίσουμε πως όλα ξεκίνησαν από μία ανάρτηση του Jason Carow όπου ανέφερε πως σε σχόλια για μία εκδρομή με ποδήλατα που θα γινόταν σήμερα στον Μαραθώνα διάβασε πως σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας όπως πχ η Λ. Μαραθώνος βάση Κ.Ο.Κ. απαγορεύεται η ποδηλασία.

Από την ώρα που έχει αναρτηθεί το κείμενο, το οποίο έχουν διαβάσει ήδη χιλιάδες, τα σχόλια “πέφτουν βροχή”

Οι πλειοψηφία των αναγνωστών ζητά να απαγορευτούν τα ποδήλατα στη Λεωφόρο Μαραθώνος καθώς ο δρόμος είναι επικίνδυνος και βάζουν την ζωή τους σε κίνδυνο, και ζητούν παράλληλα την δημιουργία ποδηλατόδρομου, όπου εκεί όσοι θέλουν θα μπορούν να κινηθούν ελεύθερα και χωρίς κίνδυνο με τα ποδήλατα τους

Από την άλλη υπάρχουν και εκείνοι που αναφέρουν πως λόγω της κρίσης το ποδήλατο πλέον το χρησιμοποιούν πολλοί που θέλουν  να πάνε στην δουλεία τους οικονομικά

Εμείς αφού αναφέρουμε πως δεν γνωρίζουμε να απαγορεύεται το ποδήλατο στη Λεωφόρο Μαραθώνος, καθώς δεν θεωρείται αυτοκινητόδρομος ούτε και οδός ταχείας κυκλοφορίας, κρατήσαμε το σχόλιο του κ. Γιώργου Δούγκα ο οποίος αναφέρει για το θέμα:

“Κλασσικά θα φαγωθούμε πάλι, αυτοί που θα θεοποιούν τους ποδηλάτες και θα δαιμονοποιούν τα ΙΧ και το αντίστροφο.

Γεγονός είναι ότι δημιουργείται πρόβλημα με τους ποδηλάτες και αν μιλάμε για μεγάλη ομάδα ποδηλατών το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο και για τα ΙΧ και για τους ίδιους. Σίγουρα μειώνεται η ταχύτητα των ΙΧ και έτσι όσο πιο πολλά ποδήλατα κυκλοφορούν από δρόμος ταχείας κυκλοφορίας θα μετατραπεί σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας.

Το πρόβλημα ξεκινάει από τα λειψά μυαλά που σχεδιάζουν οτιδήποτε, στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να πάμε πίσω στο 2002-2004 τότε που χαράχτηκε και δημιουργήθηκε ο δρόμος.

Ακόμα και χωρίς ποδήλατα ο δρόμος είναι λειψός για τα ΙΧ. Είναι τραγικό ένας δρόμος που περνάει κατά το 95% από άχτιστες εκτάσεις να μην μπορεί να γίνει στις σωστές διαστάσεις έτσι ώστε να εξυπηρετεί για τα επόμενα 50 χρόνια τουλάχιστον. Θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 3 λωρίδες για ΙΧ και μία λωρίδα ανάγκης ή ποδηλατόδρομου όπου εκεί θα μπορούσαν να κινούνται τα ποδήλατα.

Αλλά η αρχαία Ελλάδα και τα μυαλά της ήταν κάποτε.”

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.