Στο Δημοτικό Συμβούλιο Λογοδοσίας της 21/8/2025, ο κ. Τσέλιος έθεσε για άλλη μια φορά καίριο ερώτημα που αφορά την καθημερινότητα των δημοτών και αφορά τους Παιδικούς Σταθμούς.
Συγκεκριμένα είπε:
“Σε λίγες μέρες ξεκινά η νέα σχολική χρονιά…
Υπάρχει κάποια πρόβλεψη από πλευράς του Δήμου ώστε να βρεθούν χώροι για να γίνουν νέοι παιδικοί σταθμοί; Τα τελευταία χρόνια λόγω της έλλειψης χώρων μένουν εκτός πολλά παιδιά με συνέπεια οι γονείς είτε να πληρώνουν ανθρώπους να τους τα κρατάνε είτε να τα πηγαίνουν σε Ιδιωτικούς Σταθμούς. Ένα σοβαρό πρόβλημα που ταλαιπωρεί πολλούς συμπολίτες μας και δημιουργεί αντιξοότητες στην καθημερινότητα και στα οικονομικά τους”.


















































