Αρχή της Β’ φάσης του πρωταθλήματος παγκορασίδων η οποία συνοδεύτηκε όχι μόνο με νίκη, αλλά και με πολύ καλή εμφάνιση.
Η ομάδα έβγαλε στο γήπεδο την δουλειά που έγινε μέσα στις γιορτές και μετέτρεψε σχεδόν σε περίπατο ένα παιχνίδι που φάνταζε από πριν πολύ δύσκολο.
Μπράβο κορίτσια! Ήσασταν ΟΜΑΔΑ από τον πρώτο πόντο μέχρι τον τελευταίο! Μπράβο και στην καταπληκτική μας κερκίδα!
ΑΟΝΝΝΕ ΑΜΑΖΟΝΕΣ-ΔΑΣ ΑΡΑΦΗΝ: 0 – 3 (18-25, 17-25, 16-25)



















































