Με ανάρτηση της μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό, η Πρόεδρος της ΔΗΜ ΤΟ της Νέας Δημοκρατίας Ραφήνας Πικερμίου κα Δέσποινα Γκικάκη αποχαιρετά τον Τάσο Μεχτάρη που έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα του Σαββάτου (1/3)
Αναλυτικά η κα Γκικάκη αναφέρει:
“Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του..
Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος με ήθος, ευγένεια και καλοσύνη για όλους…
Τίμησε την πόλη της Ραφήνας και την Τοπική της Νέας Δημοκρατίας με αυξημένο το αίσθημα προσφοράς στον συνάνθρωπο. Θα τον θυμόμαστε πάντα με αγάπη…
Καλό ταξίδι κ. Τάσο…”






















































