Επιβεβαίωση του irafina.gr: Ο Ανδρ. Γκουγκουλής είναι ο νέος Γραμματέας του Δήμου Ραφήνας – Ποιες αρμοδιότητες αναλαμβάνει

Επιβεβαιώθηκε το αποκλειστικό ρεπορτάζ του irafina.gr, σχετικά με τον νέο Γενικό Γραμματέα στον Δήμο Ραφήνας.

Αυτός δεν είναι άλλος από τον Ανδρέα Γκουγκουλή. Πρόκειται για ένα νέο άνθρωπο, υψηλόβαθμο στέλεχος της κεντρικής διοίκησης και έμπειρο τεχνοκράτη.

Ο τεχνοκράτης νέος Γενικός Γραμματέας είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ διαθέτει και πτυχίο θεωρητικής κατεύθυνσης από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, καθώς και πτυχίο της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.

Δείτε αναλυτικά την απόφαση του Δημάρχου Ραφήνας – Πικερμίου Ευάγγελου Μπουρνούς, σχετικά με τον διορισμό του και τις αρμοδιότητες που αναλαμβάνει:

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις της παρ. 1 περ. δ του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ.Α΄/2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».

2. Τις διατάξεις του άρθρου 161 και 167 του Ν. 3584/2007 (ΦΕΚ 143/τ.Α/28-6-2007),

3. Τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 38 του Ν. 3801/2009 (ΦΕΚ 163/τ.Α/04-9-2009), όπως αυτές συμπληρώνουν το άρθρο 161 του Ν. 3584/2007.

4. Τις διατάξεις του άρθρου 15 του Ν.4623/2019 (Φ.Ε.Κ. 134/Α/09-08-2019 )

5. Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου (ΦΕΚ 1845/τ. Β/29-7-2013), καθώς και την τροποποίηση αυτού ως προς την προσθήκη πρόβλεψης της ειδικής θέσης του Γενικού Γραμματέα (ΦΕΚ 708/τ.Β/24-4-2015),

6. Την εγκύκλιο 55 με αριθμό πρωτ.7480/29-12-2010 του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα ¨Οδηγίες σχετικά με το προσωπικό των ειδικών θέσεων των Περιφερειών και των Δήμων της Χώρας¨

7. Το υπ΄αρίθμ.πρωτ.13725/30-08-2019 πρακτικό ορκωμοσίας του Δημάρχου και της Νέας Δημοτικής Αρχής για την περίοδο 01-09-2019 έως 31-12-2023 .

8. Την υπ‘ αριθμό 445/2019 Απόφαση Δημάρχου Ραφήνας-Πικερμίου περί Διορισμού του κ. Γκουγκουλή Ανδρέα του Γεωργίου υπάλληλο της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κατηγορίας ΠΕ, κλάδου Ειδικών σε θέματα ισότητας, με βαθμό Α΄, ως μετακλητού Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

9. Την υπ. αριθμ.πρωτ.13805/02-09-2019 Ειδική Σύμβαση Εργασίας Ορισμένου Χρόνου του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

1. Μεταβιβάζουμε στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, τις κάτωθι αρμοδιότητες :

Α.. Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, όπως αυτά περιγράφονται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και αποκλειστικά:

i. Αρμοδιότητες σε θέματα μητρώων, διαδικασιών και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού

ii. Αρμοδιότητες σε θέματα διοικητικής μέριμνας και Δημοτικής κατάστασης και Αλλοδαπών

iii. Αρμοδιότητες σε θέματα υποστήριξης πολιτικών Οργάνων του Δήμου

iv. Αρμοδιότητες σε θέματα Γραμματείας

v. Αρμοδιότητες σε θέματα μισθοδοσίας και καταβολής αποζημιώσεων υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού του Δήμου.

vi. Αρμοδιότητες σε θέματα κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμού

vii. Αρμοδιότητες ελέγχου της πορείας εκτέλεσης δαπανών

Β. Προγραμματισμού και Ανάπτυξης, όπως αυτά περιγράφονται στον σχετικό Ο.Ε.Υ. και αποκλειστικά:

I. Αρμοδιότητες σε θέματα στοχοθεσίας, αποδοτικότητας, αποτελεσματικότητας, ψηφιακής ανάπτυξης, ποιότητας και οργάνωσης

II. Αρμοδιότητες σε θέματα σχεδιασμού και παρακολούθησης μελετών και προγραμμάτων

III. Αρμοδιότητες σε θέματα περιβάλλοντος

2. Εκτός των ανωτέρω μεταβιβαζόμενων αρμοδιοτήτων, και αυτών που περιγράφονται αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου ο Γενικός Γραμματέας, δυνάμει της παρ. 2 του άρθρου 38 του Ν. 3801/09 έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

i. Προΐσταται του συνόλου του προσωπικού του Δήμου και ασκεί την εποπτεία της διοίκησης του Δήμου σε συνεργασία με τον Δήμαρχο και την Εκτελεστική Επιτροπή.

ii. Παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις, εκδίδει, σε συνεργασία με το Δήμαρχο, κανονισμούς εσωτερικής λειτουργίας των υπηρεσιών και, γενικότερα, συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους.

iii. Ενημερώνεται αμελλητί και παρακολουθεί τις δραστηριότητες των Νομικών Προσώπων του Δήμου και συνεργάζεται με τις διοικήσεις τους για να εξασφαλίσει την εναρμόνιση των αποτελεσμάτων των δράσεων τους με τους στόχους του Δήμου.

iv. Μεριμνά για τις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου και των Ετήσιων Προγραμμάτων Δράσης του Δήμου, παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραμμάτων και ενημερώνει σχετικά το Δήμαρχο.

v. Προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του Δήμου.

vi. Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους για την υλοποίηση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

vii. Σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία πολεοδομίας, προβαίνει σε διοικητικό έλεγχο εγγράφων .

viii. Παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων των Συλλογικών Οργάνων από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

ix. Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.

x. Μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον των Συλλογικών Οργάνων σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο.

xi. Μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία της στοχοθεσίας του Δήμου και των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά το Δήμαρχο.

xii. Μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου.

xiii. Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.

3. Εξουσιοδοτούμε τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου για την υπογραφή «Με Εντολή Δημάρχου »:

i. Αποφάσεων που αφορούν κατανομή – τοποθετήσεις – αποσπάσεις – μετατάξεις – υπηρεσιακές μεταβολές του προσωπικού, καθώς και προκηρύξεις πλήρωσης πάσης φύσεως θέσεων και αποφάσεις πρόσληψης αυτού.

ii. Όλων των εντολών μετακίνησης εντός και εκτός έδρας των υπαλλήλων του Δήμου και των αιρετών

iii. Εσωτερικών εγκυκλίων και εγγράφων για την καλύτερη κατάσταση του προσωπικού και την αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και των Νομικών Προσώπων του.

iv. Συγκροτεί και παύει Ομάδες Διοίκησης Έργου

v. Προσκλήσεων υπηρεσιακών συσκέψεων

vi. Υπηρεσιακών σημειωμάτων στον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου

vii. Πάσης φύσεως διαβιβαστικών εγγράφων και εγγράφων που απευθύνονται σε Δημόσιες Υπηρεσίες, Νομικά Πρόσωπα, Οργανισμούς, Οργανώσεις, Πολίτες κλπ. για την αντιμετώπιση θεμάτων στα πλαίσια της κείμενης νομοθεσίας .

viii. Δελτίων εργασίας προσωπικού

ix. Μισθοδοτικών καταστάσεων

x. Πράξεων περικοπής αποδοχών

xi. Πράξεων καταλογισμού

xii. Βεβαιώσεων του γνησίου της υπογραφής σε πρωτόκολλα παραλαβής και σε πρακτικά επιτροπών και όπου αλλού απαιτείται σύμφωνα με το νόμο

xiii. Εκθέσεων αξιολόγησης προσωπικού και υπηρεσιών

xiv. Αλληλογραφίας με υπηρεσίες φορείς και πολίτες

xv. Κάθε εγγράφου, διαβιβαστικού, πιστοποιητικού, διοικητικής πράξης και απόφασης του τομέα αρμοδιότητάς του.

4. Ο Γενικός Γραμματέας λαμβάνει γνώση της εισερχόμενης αλληλογραφίας του Δήμου, τη χαρακτηρίζει σε συνεργασία με τον αρμόδιο προϊστάμενο και παρέχει τις αναγκαίες οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν

5. Ο Γενικός Γραμματέας προΐσταται αμέσως και μετά τον Δήμαρχο όλων των υπηρεσιών του Δήμου και προσυπογράφει τα από τον Δήμαρχο υπογραφόμενα έγγραφα

6. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε τοπική εφημερίδα του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, να αναρτηθεί στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ, στην ιστοσελίδα του Δήμου και στον πίνακα ανακοινώσεων των Δημοτικών Καταστημάτων Ραφήνας και Πικερμίου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΟΥΡΝΟΥΣ

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.