Γραφειοκρατία τέλος! Σε νέα εποχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου (φωτό & βίντεο)


Με κυρίαρχο στόχο την μείωση της γραφειοκρατίας αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, και ιδιαίτερα των πυρόπληκτων συνανθρώπων μας, που υπέφεραν από την καταστροφική πυρκαγιά του καλοκαιριού, ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου, παρουσίασε σήμερα Τετάρτη (13/3) στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, την ηλεκτρονική εφαρμογή afaiss με την οποία λύνεται το πρόβλημα, το οποίο προκύπτει όταν ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο αλλάξει διεύθυνση.


Στο κεντρικό πάνελ βρίσκονταν ο Δήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου Ευάγγελος Μπουρνούς, ο Αντιδήμαρχος Γιώργος Χαχολάκης, ο πρ. Αντιδήμαρχος Γιώργος Κοκκόλης, και από την εταιρεία afaiss οι κ.κ Ηλίας Τσαμουργκέλης και Μιχάλης Κουτάντος.

Την παρουσίασε άνοιξε ο Δήμαρχος Ευάγγελος Μπουρνούς, ο οποίος μίλησε για τον «Γενικότερο εκσυγχρονισμό των διοικητικών λειτουργιών του Δήμου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών», ανέφερε πως η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα ενταχθεί στο σύστημα του δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να αλλάζουν τις διευθύνσεις κατοικίας τους καθώς είναι συχνό φαινόμενο οι πολίτες να ταλαιπωρούνται όποτε αλλάζουν διευθύνσεις.

Με πολύ χαρά όταν με πλησίασε ο κ. Τσαμουργκέλης, άκουσα και δέχθηκα την πρόταση του, είπε χαρακτηριστικά ενώ τόνισε πως ο Δήμος οδεύει προς την ψηφιακή εποχή.

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Ηλίας Τσαμουργκέλης, ο οποίος περιέγραψε το πρόβλημα που προκύπτει από την αλλαγή διεύθυνσης, σε ό,τι αφορά στις συναλλαγές των πολιτών με το Δημόσιο. Όσο αφορά τη συνεργασία του με τον κ. Μπουρνούς ανέφερε πως ήταν εύκολη υπόθεση να πειστεί για την χρησιμότητα της εφαρμογής, ένας άνθρωπος με τέτοιο επιστημονικό υπόβαθρο όπως ο κ. Μπουρνούς.

Ο ίδιος και η επιστημονική του ομάδα δούλεψαν πάνω σε αυτό το σύστημα, το οποίο πρώτος απ’ όλους το υιοθέτησε ο δήμος Ραφήνας – Πικερμίου, αφού είδαν την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι πυρόπληκτοι, όταν αναγκαζόντουσαν να δίνουν ως διεύθυνση επικοινωνίας τα καμένα σπίτια τους,

Παράλληλα έκανε την περιγραφή της πρωτοβουλίας και μία πρώτη παρουσίαση της εφαρμογής afaiss.

Στο τεχνικό κομμάτι της παρουσίασης, ο ειδικός Μιχάλης Κουτάντος, έκανε την επίδειξη της εφαρμογής, έδειξε τις κινήσεις και τις απαραίτητες οδηγίες για την εγγραφή αλλά και πως γίνεται η καταχώριση και η αλλαγή διεύθυνσης με ταυτόχρονη ενημέρωση του αρχείου afaiss.

Τον λόγο πήρε και ο πρ. Αντιδήμαρχος Γιώργος Κοκκόλης, ο οποίος μίλησε για την συνεργασία που είχε με τον κ. Τσαμουργκέλη και την ομάδα του afaiss, ενώ ανέφερε πως η σημερινή δημοτική αρχή παρέλαβε έναν δήμο που δεν είχε ούτε ιστοσελίδα, και πρωτοπορεί την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

Τι είναι το afaiss

Κάθε ημέρα, περίπου 500.000 φυσικά και νομικά πρόσωπα αλλάζουν διεύθυνση σε όλο τον κόσμο. Το κόστος και γενικά οι αρνητικές συνέπειες είναι ανυπολόγιστες καθώς δυσχεραίνεται η επικοινωνία, χάνονται εμπορεύματα κι επιστολές, αποδιοργανώνεται η δημόσια διοίκηση καθώς αχρηστεύονται τα αρχεία με τις διευθύνσεις.

Για να μπορούμε να αλλάζουμε διεύθυνση κατοικίας, εργασίας, κλπ. χωρίς να αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα, καταχωρούμε όλες τις διευθύνσεις μας στο αρχείο afaiss.com/username και δηλώνουμε το afaiss.com/username ως διεύθυνσης μας.

Επιλέγουμε ποιες από τις καταχωρημένες διευθύνσεις μας θα είναι ορατές και από ποιους.

Αλλάζοντας κάποια διεύθυνση μας, ενημερώνουμε το afaiss μας, κι έτσι απλά, την ίδια στιγμή, ενημερώνουμε όσους έχουμε επιλέξει να βλέπουν τη συγκεκριμένη διεύθυνση.

Ο σκοπός της εφαρμογής είναι η βελτίωση της ποιότητας της ζωής των ανθρώπων, γιατί με την εφαρμογή afaiss μας δίνεται για πρώτη φορά η δυνατότητα να διαχειριζόμαστε τις διευθύνσεις μας. Και λέγοντας τις διευθύνσεις μας δεν εννοούμε μόνο τη διεύθυνση του σπιτιού μας, του τόπου δουλειάς αλλά όλα τα μέρη που επισκεφτήκαμε πραγματικά ή νοητά, και χρειάστηκε ή νοιώσαμε την ανάγκη να καταχωρήσουμε σε ένα αρχείο, δημιουργώντας έτσι ένα προσωπικό κατάλογο διευθύνσεων.

Περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ


Διαβάστε επίσης