H Βάσια Τριφύλλη για την κατάθεση της Παπούλια στη δίκη Φιλιππίδη: «Είναι όμορφη, κάτι πρέπει να της δείξεις»

Για τον Πέτρο Φιλιππίδη και την κατάθεση της Εβελίνας Παπούλια, μίλησε η Βάσια Τριφύλλη στην εκπομπή «Super Κατερίνα».


«Αγαπώ πολύ τον Πέτρο Φιλιππίδη. Μη με βρίσετε. Έχει τόσο πολύ ταλέντο και ο Θεός ούτε καν που το ζύγισε. Είπε στον Φιλιππίδη “παρ’ τα όλα”», σχολίασε αρχικά και στη συνέχεια η δημοσιογράφος της εκπομπής την ενημέρωσε για την κατάθεση της Εβελίνας Παπούλια.

«Η Εβελίνα είναι μια πολύ όμορφη κοπέλα. Δεν μπορείς να της αντισταθείς. Κάτι πρέπει να της δείξεις. Κατάλαβες; Εγώ και ο Πέτρος έχουμε κάνει συνύπαρξη καμαρινιού. Ήμασταν μαζί στο Δελφινάριο. Ποτέ δεν είχα βιώσει άσχημη συμπεριφορά από εκείνον και τον στηρίζω. Αγαπούσα πολύ και τη μάνα του. Ο Πέτρος Φιλιππίδης πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέψει στο θέατρο. Όσο πιο γρήγορα, τόσο το καλύτερο, γιατί έχει ήδη λείψει παρά πολύ. Η υπόθεση αυτή δεν θα του κάνει κακό. Θα του μείνει η ταμπέλα του ερωτικού άντρα, γιατί είναι ερωτικός. Θα τον φυλακίσουμε τώρα γι’ αυτό;», συμπλήρωσε η Βάσια Τριφύλλη.

newsbeast.gr

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.