Η απάντηση του Υπ. Μεταφορών για τα νέα ΚΤΕΛ στην Αρτέμιδα

Ερώτηση για ακατάλληλα ΚΤΕΛ στις λεωφορειακές γραμμές της Αρτέμιδας κατέθεσε η βουλευτής κα. Απατζίδη Μαρία (Δείτε ΕΔΩ), προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, μετά το ρεπορτάζ του irafina.gr (Δείτε ΕΔΩ)

Απάντηση έδωσε ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών Ιωάννης Κεφαλογιάννης, στην οποία αναφέρει:

Σε απάντηση της παραπάνω σχετικής Ερώτησης, σας γνωρίζουμε ότι στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών της εξάπλωσης της Πανδημίας COVID-19, και σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 108/2020 σύμβαση «Ανάθεση εκτέλεσης αστικών και ειδικών τοπικού χαρακτήρα δρομολογίων στην περιοχή αρμοδιότητας της Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Ανώνυμης Εταιρείας (ΟΑΣΑ ΑΕ)» (ΑΔΑ ΩΑΖΝ46ΨΧΕ3-Η06), οι
λεωφορειακές γραμμές της Αρτέμιδας

● 304 Σταθμός Νομισματοκοπείο – Άρτεμις (Βραυρώνα)
● 305 Σταθμός Νομισματοκοπείο – Άρτεμις (Άγιος Νικόλαος)
● 316 Σταθμός Νομισματοκοπείο – Άρτεμις

Εκτελούνται από οχήματα που δρομολογούνται από τον συμβαλλόμενο συγκοινωνιακό Φορέα ΚΤΕΛ Αττικής ΑΕ. Τα οχήματα αυτά θα ενταχθούν σύντομα στα υφιστάμενα συστήματα πληροφόρησης επιβατών πραγματικού χρόνου (OASA Telematics) στο πλαίσιο της υλοποίησης των συμβατικών υποχρεώσεων του ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε., που απορρέουν από την ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου.

Τα λεωφορεία όλων των μεγάλων κατασκευαστών, παγκοσμίως, από το 2006 και μετά – τουλάχιστον – δεν φέρουν εκ κατασκευής πια ανοιγόμενα παράθυρα επιβατών (είτε με χειροκίνητο, είτε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο). Αυτό συμβαίνει διότι στα οχήματα αυτά – τα οποία δεν είναι μόνο αστικά λεωφορεία, αυτό συμβαίνει και με τα ημιαστικά και υπεραστικά/τουριστικά λεωφορεία, αλλά και σε άλλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ_ όπως
τα τρένα – υπάρχουν εγκατεστημένα σύγχρονα και υψηλότατης απόδοσης συστήματα κλιματισμού-εξαερισμού τα οποία επαρκούν απολύτως όσον αφορά το ζήτημα της ψύξης/θέρμανσης και ανανέωσης αέρα του χώρου επιβατών.

Αυτές οι μονάδες κλιματισμού των σύγχρονων οχημάτων φέρνουν συνεχώς εξωτερικό αέρα (τον οποίο ψυχραίνουν ή θερμαίνουν) στο εσωτερικό του οχήματος ανανεώνοντας ταυτόχρονα τον εσωτερικό αέρα
μέσω της εξόδου του από σημεία στο δάπεδο και την οροφή των οχημάτων. Η ικανότητα ανανέωσης φρέσκου αέρα ανέρχεται σε άνω των 3.000 κ.μ. ανά ώρα.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.