Η επέκταση της Αττικής Οδού προς Ραφήνα & τα μεγάλα στοιχήματα για τα έργα του υπ. Υποδομών & Μεταφορών


Με οδηγό την επίλυση του γρίφου του διαγωνισμού για τη γραμμή 4 θα προχωρήσουν το επόμενο διάστημα τα έργα στη χώρα. Το έργο αναμένεται μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο να υπογραφεί και να ξεκινήσει η κατασκευαστική του περίοδος. Νωρίτερα, μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου εκτιμάται πως θα πέσουν οι υπογραφές για την εργολαβία-σκούπα στον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία.


Αυτά τα δύο έργα υπήρξαν από τις σημαίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή που κατάφερε να τα βάλει σε δρόμο υλοποίησης. Βέβαια οι προκλήσεις και τα στοιχήματα περισσεύουν σε αυτό το παραγωγικό υπουργείο.

Επόμενος μεγάλος στόχος δεν μπορεί παρά να είναι η δρομολόγηση σειράς σιδηροδρομικών έργων που είναι στην ουρά προς δημοπράτηση εδώ και καιρό και τώρα φαίνεται στον ορίζοντα η έναρξη των σχετικών διαγωνισμών.

Δείτε ακόμα:  Ραφήνα: Εργασίες συντήρησης της κεραίας κινητής τηλεφωνίας στο κτίριο του ΟΤΕ (φωτό)

Ένα άλλο μεγάλο στοίχημα λέγεται “Αττική Οδός”. Μπορεί να χάθηκε ο νέος διαγωνισμός για την υφιστάμενο άξονα αλλά οι επεκτάσεις έχουν ενεργοποιηθεί. Πιθανότερος στόχος του Υποδομών είναι να ενταχθούν στο Ταμείο Ανάκαμψης μιας και διαθέτουν τα χαρακτηριστικά εκείνα που απαιτούνται για να χρηματοδοτηθούν.

Η αστική σήραγγα Κατεχάκη-Βουλιαγμένης και οι επεκτάσεις της Κύμης και προς Ραφήνα αποτελούν έργα με μεγάλη προστιθέμενη αξία.

Στα μεγάλα οδικά έργα του υπουργείου όμως είναι τόσο η Παράκαμψη Χαλκίδας, όσο και το fly-over της Περιφερειακής Θεσσαλονικης αποτελούν ακόμα δύο έργα που αναμένει η αγορά. Το πρώτο έχει καθυστερήσει λόγω διαπραγματεύσεων, όμως το δεύτερο προκρίθηκε ως ΣΔΙΤ και στο τέλος του μήνα ξεκινά η σχετική διαδικασία.

Δείτε ακόμα:  Ραφήνα: Μπλόκο της Αστυνομίας μπροστά από την κεντρική πλατεία (φωτό)

Στα αντιπλημμυρρικά έργα, βλέπουμε ένα-ένα τα έργα να υπογράφονται (Εσχατιάς, Ερασίνου, Γιαννούας) και μερικά ακόμα έργα περιμένουμε να βγουν προς υλοποίηση, κλείνοντας την περίφημη περυσινή δεκάδα.

Κορυφαία φυσικά έργα που θέλει να στείλει το συντομότερο προς υλοποίηση είναι τα έργα για τον ΒΟΑΚ, το Πάτρα-Πύργος και το βόρειο τμήμα του Ε65, Τρίκαλα-Εγνατία. Πέρα από το ΒΟΑΚ που αναμένουμε να ενεργοποιηθεί ο διαγωνισμός του 2018, τα άλλα δύο φαίνεται ότι θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται το 2021.

Δείτε ακόμα:  Μπήκαν και οι τελευταίες πινελιές στη μελέτη για το Παραολυμπιακό Κέντρο στη Ραφήνα - Τι δήλωσε ο Βαγγ. Μπουρνούς

Πολύ σύντομα αναμένεται η δημοπράτηση της νέας αναβάθμισης του αεροδρομίου της Πάρού. Σε νέο διαγωνισμό οδηγούμαστε και για την περίφημη προμήθεια 1.000 αστικών λεωφορείων σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Τέλος μέσω ΣΔΙΤ το υπουργείο ΥΠΟΜΕ προωθεί 12 νέα δικαστικά μέγαρα και 17 σχολεία μέσω της ΚΤΥΠ στην Κεντρική Μακεδονία.

ypodomes.com