Η εταιρεία που με το άνοιγμα του καταστήματος στο Μαρκόπουλο θα «αγγίξει» τα 100 εκατ. ευρώ σε τζίρο

Στο Μαρκόπουλο θα ανοίξει την ερχόμενη Πέμπτη το 56ο κατάστημα στην Ελλάδα η JYSK. Ο χώρος πωλήσεων του καταστήματος, το οποίο βρίσκεται στην Κωνσταντίνου Σωτηρίου και Λεωφόρο Σουνίου, είναι πάνω από 900 τετραγωνικά μέτρα.

Για το νέο οικονομικό έτος που ξεκινάει την 1η Σεπτεμβρίου η JYSK έχει στο πλάνο της το άνοιγμα νέων καταστημάτων, τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Έως το τέλος του 2023 η JYSK σχεδιάζει να ανοίξει ακόμα δύο καταστήματα, ενισχύοντας περαιτέρω το δίκτυό της.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η εταιρεία η οποία εκτιμάται ότι έκλεισε τη χρήση 2022/2023 με τζίρο που άγγιξε τα €100 εκατ. από €82,24 εκατ. την 2021/2022 – έχει «λοκάρει» δύο σημεία σε Τζιτζιφιές και Ταύρο, στα οποία αναμένεται να ανοίξουν τα επόμενα καταστήματα.

Το πλάνο

Το πλάνο της διεθνούς αλυσίδας από τη Δανία με όλα τα είδη για το σπίτι και τον ύπνο προβλέπει ένα πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 70 καταστήματα ή και περισσότερα αν βρεθούν τα κατάλληλα σημεία σε πόλεις της περιφέρειας ή δήμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης που δεν διαθέτουν ήδη κατάστημα.

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας «πλέον το brand JYSK έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των περισσότερων Ελλήνων καθώς ήδη μετράει 8 χρόνια παρουσίας στη χώρα μας – την οποία καλύπτει σε σημαντικό βαθμό – και δεν υπάρχει βιασύνη για την περαιτέρω επέκταση.

«Σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται να κανιβαλίσουμε το δίκτυό μας, ανοίγοντας ένα κατάστημα το οποίο βρίσκεται κοντά σε κάποιο άλλο της αλυσίδας» αναφέρει η ίδια πηγή η οποία προσθέτει ότι «ψάχνουμε να βρούμε τα σωστά σημεία, ώστε να μην έχουμε προβλήματα στο μέλλον».

Σημειώνεται ότι το οικονομικό έτος που ολοκληρώνεται στο τέλος Αυγούστου, στόχος της διοίκησης ήταν να προσθέσει 6 νέα καταστήματα, αλλά τελικά άνοιξε μόνο ένα (στην Άρτα), λόγω διάφορων θεμάτων που ενέσκηψαν π.χ. με τους ιδιοκτήτες, τις προδιαγραφές των ακινήτων κλπ.

Ανακαίνιση καταστημάτων

Ταυτόχρονα με το άνοιγμα νέων καταστημάτων η JYSK προχωράει στη ανακαίνιση όλων των καταστημάτων που άνοιξαν πριν το 2018 με βάση το νέο concept που εφαρμόζει παγκοσμίως. Το νέο concept έχει ήδη λανσαριστεί σε πολλά καταστήματα του δικτύου της JYSK (σε περίπου 15-20 αυτών που έχουν ανοίξει προ 2018) με πολύ θετικά αποτελέσματα ως προς την ανάπτυξη των πωλήσεών τους αλλά και ως προς την ικανοποίηση των πελατών. «Πλέον το μεγαλύτερο μέρος του εγχώριου δικτύου της JYSK έχει ενιαία εικόνα» τονίζεται, ενώ δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να δούμε και κάποια relocations σε καταστήματα, κάτι που εφαρμόζεται ήδη σε αγορές του εξωτερικού.

E-Shop & τμήμα B2B

Σημειώνεται ότι, η JYSK, η οποία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015, λειτουργεί παράλληλα το ηλεκτρονικό κατάστημα JYSK.gr (με σημαντική συνεισφορά σε συνδυασμό και με την υπηρεσία click & collect). Επίσης, η JYSK διαθέτει και εξιδεικευμένο τμήμα Β2Β για τους επαγγελματίες πελάτες της, όπως είναι π.χ. ξενοδοχεία, Airbnb, εστιατόρια, ταβέρνες κ.ά. το οποίο προσφέρει σημαντικό μερίδιο στη συνολική ανάπτυξη της εταιρείας, στα πέριξ του 14%.

Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι η εταιρεία εφαρμόζει 360° στρατηγική marketing με διαφημίσεις στην τηλεόραση, προβολή στα ψηφιακά μέσα και το παραδοσιακά ισχυρό της «όπλο», το φυλλάδιο.

imerisia.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.