Οι φωτογραφίες αυτές μαζί με την σημείωση προς τον δήμαρχο υπό τύπου… sms, ανέβηκαν στο facebook από τον Γιάννη Κοντογεώργο…
Αναφέρει λοιπόν το σημείωμα:
Προς τον δήμαρχο Μαραθώνα κ. Ηλία Ψηνάκη: Πολύ καλά τα μεγαλεπήβολα σχέδια για την αξιοποίηση του Εθνικού Πάρκου Σχοινιά και της Λίμνης του Μαραθώνα, αλλά επειδή αυτά ίσως αργήσουμε να τα… εισπράξουμε, εμείς οι δημότες του δήμου Μαραθώνα, μήπως να… εισπράξουμε άμεσα την βελτίωση του οδικού δικτύου, που όλο ακούμε ότι φτιάχνετε κι όλο χειρότερο γίνεται, από τις χιλιάδες επικίνδυνες λακκούβες, που κινδυνεύουμε εμείς και τα αυτοκίνητά μας!!!
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν, τραβήχτηκαν σήμερα Σάββατο 14/5 στους κεντρικότερους δρόμους της Νέας Μάκρης (Καραγιάννη, Ρώτα, Ποσειδώνος, Αφροδίτης, Αργοστολίου κ.λπ.).



















































