Jumbo: Γιατί προχώρησαν στη διακοπή του διαφημιστικού μπάτζετ

Στη διακοπή διαφημιστικού μπάτζετ προχώρησε το Jumbo, μία καθαρά κίνηση συμβολισμού, καθώς από την Δευτέρα ξεκινά η λειτουργία των εποχικών καταστημάτων και προς ώρας η εν λόγω εταιρεία είναι εκτός της σχετικής λίστας.

Σύμφωνα με τις δημόσιες αναφορές του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδ. Γεωργιάδη, και έως ότου υπάρξουν οι επίσημες ανακοινώσεις από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η δυνατότητα λειτουργίας δίνεται μόνον σε 110 καταστήματα πανελλαδικά, εξαιρώντας τόσο την Jumbo αλλά και την ΙΚΕΑ ακόμα και αν πωλούν εποχικά προϊόντα.

Την ίδια στιγμή η ΕΣΕΕ με χθεσινή της ανακοίνωση έκανε λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό, αν επιτραπεί η πώληση χριστουγεννιάτικων ειδών και από τα σούπερ μάρκετ, όπως έχει μέχρι στιγμής γνωστοποιήσει ο αρμόδιος υπουργός.

Στο μεταξύ, τόσο η Jumbo, όσο και η Μουστάκας αλλά και άλλες αλυσίδες επίπλων και οικιακού εξοπλισμού ενημερώνουν είτε για την αδυναμία παραδόσεων και υποδοχής παραγγελιών, είτε για μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις που ξεπερνούν χρονικά τα όρια του Δεκεμβρίου.

Δείτε ακόμα:  Νέος ισχυρός σεισμός 4,2 Ρίχτερ στην Κρήτη!

dikaiologitika.gr