Κατερίνα Παπουτσάκη για τη νόσο του Crohn: Όταν ζορίζομαι ψυχικά αυτό “ανθίζει”

Για το αυτοάνοσο νόσημα, τη νόσο Crohn, με το οποίο διαγνώστηκε μίλησε ανοιχτά σε συνέντευξή της στο περιοδικό “ΟΚ!” η Κατερίνα Παπουτσάκη και η ηθοποιός σε νέες της δηλώσεις στην κάμερα του ALPHA αναφέρθηκε σε αυτό, αλλά και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει το άγχος και η ψυχολογική πίεση στη ζωή μας.


“Αυτό μάλλον πάντοτε ήταν έτσι αμφιλεγόμενο αν το είχα ή όχι. Τώρα είναι και με τη βούλα. Αλλά είναι κάτι που δεν είναι σε τόσο βαριά μορφή, όσο το συναντώ γύρω μου. Γενικά πολλοί φίλοι μου έχουν, πώς γίνεται αυτό;”, αναρωτήθηκε μιλώντας στην κάμερα της “Super Κατερίνα”, η Κατερίνα Παπουτσάκη.

Και πρόσθεσε πως αυτό που κάνει τη νόσο να “ανθίζει” είναι όταν η ίδια ζορίζεται πάρα πολύ ψυχικά.

“Η ψυχική ισορροπία είναι πολύ σημαντικό πράγμα και χρειάζεται να τη φροντίζουμε με όποιον τρόπο μπορούμε. Με ψυχοθεραπεία, με γυμναστική, με το να είμαστε με ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν, με το να έχουμε σχέσεις αληθινές, γνήσιες και αυθεντικές, όχι επιφανειακές και ανούσιες”.

Στη συνέχεια, η Κατερίνα Παπουτσάκη εξομολογήθηκε πως υπήρχε περίοδος στη ζωή της που ένιωθε ότι κάνει κακό στον εαυτό της, “επειδή δυσκολεύομαι τόσο ψυχικά, που αισθανόμουν ότι αρρωσταίνω. Αισθανόμουν ότι αυτό είχε επίπτωση στο σώμα μου και με πολύ τρόμο σκεφτόμουν ας είμαι καλά με τα παιδιά μου”.

news247.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.