Τον στόχο της κυβέρνησης για διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων κοντά στην καθιερωμένη τους ημερομηνία, τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο με μείωση της ύλης, επανέλαβε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3 και τον Παύλο Τσίμα.
Στο ερώτημα γιατί δεν ακυρώνονται οι πανελλαδικές όπως σε άλλες χώρες, είπε ότι είναι λάθος η σύγκριση, καθώς η πορεία της Ελλάδας αναφορικά με την πανδημία είναι σχετικά καλή.
Εξήγησε ότι συνομιλεί καθημερινά με τον Σωτήρη Τσιόδρα, για το πότε θα μπορεί να γίνει συγχρωτισμός και πως δεν ακυρώνονται οι πανελλαδικές «γιατί τα προγνωστικά είναι καλά».
Πηγή: skai.gr

















































