Κορονοϊός: Εργαζόμενος στο νοσοκομείο Ρίου αυτός που έκανε μηνύσεις στους γιατρούς!

«Ο ασθενής είχε την καλύτερη αντιμετώπιση όπως άλλωστε και το σύνολο των ασθενών που διαχειρίζεται το Νοσοκομείο μας από την αρχή της πανδημίας» αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο ο αναπληρωτής διοικητής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών, Δημήτριος Μπάκος.

Θυμιζουμε ότι άνδρας ο οποίος νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο σε πολύ άσχημη κατάσταση, μήνυσε τους γιατρούς για τον τρόπο με τον οποίο τον νοσήλευσαν. Κατηγορεί μάλιστα το προσωπικό του νοσηλευτικού Ιδρύματος επειδή οι γιατροί του έκαναν τραχειοστομία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Αναφερόμενος σε συγκεκριμένο περιστατικό θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο εν λόγω ασθενής που επικαλείσθε νοσηλεύθηκε με Covid-19 σε ιδιαίτερα σοβαρή κατάσταση και απαιτήθηκε μακρά νοσηλεία τόσο σε κλινική Covid όσο και σε ΜΕΘ Covid του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών .

Δείτε ακόμα:  Μόνο ταξίδι του μέλιτος δεν ήταν – Ο γάμος διαλύθηκε και ο γαμπρός έφυγε έξω φρενών

Ο ασθενής είχε την καλύτερη αντιμετώπιση όπως άλλωστε και το σύνολο των ασθενών που διαχειρίζεται το Νοσοκομείο μας από την αρχή της πανδημίας.

Μετά από τη δύσκολη αυτή περιπέτεια του ο ασθενής αποθεραπεύθηκε και κατάφερε να αντιμετωπίσει το δύσκολο αυτό ιό και να επανέλθει στην εργασία του.

Στη συνέχεια, λάβαμε με έκπληξη από το συγκεκριμένο ασθενή ένα Εξώδικο με το οποίο ζητούσε τον ιατρικό του φάκελο ενώ περιείχε και αιχμές για την ποιότητα του παρεχόμενου ιατρονοσηλευτικού έργου .

Δείτε ακόμα:  Κορονοϊός: Η εξάπλωση της Covid-19 στην Ελλάδα με αριθμούς (29/11)

Με το εξώδικο αυτό ασχολείται πλέον η Νομική μας Υπηρεσία ενώ ο ιατρικός φάκελος του ασθενούς, προφανώς βρίσκεται στη διάθεσή του.

Τέλος, εκφράζουμε ιδιαίτερη λύπη και αγανάκτηση για την εν λόγω αντίδραση του ασθενούς ο οποίος τυγχάνει να είναι και εργαζόμενος του Νοσοκομείου μας.»

lawandorder.gr